ראש הממשלה: "סוריה היא מגרש הניסויים של איראן"

נתניהו: "האירועים האחרונים רק מוכיחים פעם נוספת שאסור שלמשטרים המסוכנים ביותר בעולם יהיה הנשק המסוכן ביותר בעולם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (ה') לאירועים בצפון הארץ ולאירועים בסוריה. נתניהו אמר כי "לפני זמן קצר נורו רקטות משטחה של לבנון לגליל המערבי. אנחנו פועלים בכל החזיתות - בצפון ובדרום, כדי להגן על אזרחי ישראל מפני ההתקפות הללו".

"אנחנו מפעילים אמצעים מגוונים, גם של הגנה וגם של סיכול, ואנחנו פועלים באחריות. המדיניות שלנו ברורה: גם להגן וגם לסכל. יידע כל מי שפוגע בנו, יידע כל מי שמנסה לפגוע בנו - שאנחנו נפגע בו".

בנוגע לאירועים בסוריה אמר נתניהו: "הדיווחים על שימוש אפשרי בנשק כימי בסוריה מעוררים אפשרות של ביצוע פשע חמור ביותר של המשטר הסורי באזרחיו. המעשה הזה התווסף לפשעים החמורים שהמשטר הסורי מבצע בסיוע איראן וחיזבאללה באזרחי סוריה. זה אבסורד שחוקרי האו"ם, שנמצאים עכשיו בדמשק, כדי לחקור אפשרות של שימוש בנשק כימי, מנועים על-ידי המשטר הסורי מלהגיע לאזורים המוכים".

"צריך להבין שסוריה היא מגרש הניסויים של איראן. איראן עוקבת היטב כיצד העולם מגיב לפעולות הנפשעות של סוריה ושל חיזבאללה, הזרוע הקדמית שלה. האירועים האחרונים רק מוכיחים פעם נוספת שאסור שלמשטרים המסוכנים ביותר בעולם יהיה הנשק המסוכן ביותר בעולם".