מנכ"ל אלקטל-לוסנט מגיע לביקור ראשון בישראל

קומס יפגש גם עם בכירים בשוק התקשורת הישראלי, חברות סטארט-אפ, משקיעי הון סיכון ונציגי ממשלה

מישל קומס, מנכ"ל אלקטל-לוסנט העולמית, מגיע לביקור ראשון בישראל. קומס מגיע על מנת לעמוד מקרוב אחר פעילותה של החברה בישראל ובעיקר ללמוד מקרוב על פעילות המו"פ שהקימה החברה ושבה מועסקים מאות עובדים.

קומס, 51, נכנס לתפקידו באפריל השנה, והוא החליף את בן ורוואיין לאחר 5 שנים. הוא מתוכנן להגיע במהלך חודש ספטמבר.

קומס כיהן כמנכ"ל וודאפון אירופה במשך 4 שנים, סייע בהתאוששות הקבוצה באיזור, במיוחד באיטליה ובגרמניה, המהוות כ-50% מהכנסות וודאפון אירופה. הוא החל את הקריירה בפראנס טלקום ב-1985 ומילא בה תפקידים שונים, ובהמשך שימש יו"ר ומנכ"ל החברה הבת GlobeCast.

לאחר שעזב את החברה ב-1999 שב אליה ב-2003 כסמנכ"ל הכספים וחבר צוות האסטרטגיה של פראנס טלקום, ובמהלך תקופה זו פעל לשיקום נתוניה הכלכליים באמצעות גיוסי חוב, ובמקביל ניהל את פעילות האסטרטגיה NExt שבמהלכה הפכה פראנס טלקום למפעילת תקשורת המציעה פתרונות משולבים. ב-2006 מונה ליו"ר ומנכ"ל חברת הטלוויזיה הצרפתית TDF.

הוא מגיע לישראל, לבקשתו, על מנת לבקר במרכזי השיווק/מכירות ופיתוח המקומיים, הכוללים את פעילות המכירות והשיווק בהנהלת חיים טייכהולץ, והיחידה העסקית CloudBand, המנוהלת בידי דור סקולר, סגן נשיא באלקטל-לוסנט, שפעילותה בתחום שירותי הענן לספקי התקשורת סומנה בידי החברה כאחת מהמרכזיות במסגרת תהליך הרה-ארגון שהיא עוברת. קומבס יפגש גם עם בכירים בשוק התקשורת הישראלי, חברות סטארט-אפ, משקיעי הון סיכון ונציגי ממשלה.