קבוצת נתנאל השלימה הנפקת אג"ח; גייסה 50 מ' ש'

ביקושי יתר של 103 מיליון שקל ■ החתם הראשי במכרז הייתה חברת פועלים IBI וחתמי המשנה הם ברק קפיטל, מיטב חיתום ומנורה חיתום

קבוצת נתנאל השלימה ביום חמישי האחרון הנפקה של סדרת אג"ח חדשה (סדרה ד') בהיקף כספי של 50 מיליון שקל בגיוס מוסדי וציבורי בהשתתפות הגופים המוסדיים המובילים בישראל. החברה הציעה במסגרת המכרז 50,000 יחידות במחיר נקוב של 1,000 שקלים ע.נ כל בדרך של מכרז על שיעור הריבית. הביקושים במכרז המוסדי (40 מיליון שקל) עמדו על כ-62 מיליון ש"ח,155% מהיקף הסדרה המוצעת בשלב המוסדי, והריבית נסגרה בשיטת מכרז על 8.15% שקלי.

הביקושים במכרז הציבורי (10 מיליון שקל) עמדו על כ-41 מיליון שקל, 400% מהיקף הסדרה המוצעת בשלב הציבורי. בתום השלב הציבורי נסגרה הריבית הסופית על 7.9% שקלי.

דני נתנאל, מנכ"ל החברה: "הצלחת הגיוס מוכיחה את האמון הרב בקרב המשקיעים אשר בוחרים להשקיע בחברה בשל מיקוד הפעילות בישראל, איכות הפרויקטים, הניהול השמרני וביזור סיכונים תוך בניה בפריסה ארצית ושותפויות עם גופים מובילים בענף הנדל"ן בישראל".

הסדרה מובטחת בשעבוד קבוע, ראשון בדרגה ויחיד על מלא זכויות הקרקע במקרקעין בתל ברוך הנמצא ברחוב רפידים בת"א עליו ניתן לבנות 26 יחידות דיור צמודי קרקע. זכויות החברה במגרש נרכשו מהמנהל.

החתם הראשי במכרז הייתה חברת פועלים IBI וחתמי המשנה הם ברק קפיטל, מיטב חיתום ומנורה חיתום.

נתנאל גרופ עוסקת בייזום תכנון והקמת פרויקטים למגורים ומסחר בישראל. לאחרונה דיווחה החברה על זכייה בשלושה מגרשים בשכונת פסגת זאב בירושלים במחיר כולל של כ-29.5 מיליון שקל. בנוסף זכתה בקרקע בהיקף 2.2 דונם בעיר בחולון במחיר של כ-20 מיליון שקל, עליה תקים החברה בניין בן 12 קומות. בשנה החולפת זכתה החברה במכרז של עיריית חולון לבניית 25 יח"ד במתחם 501 בעיר תמורת 16 מיליון שקל.

לחברה פרויקטים נוספים בערים תל אביב, חולון, פתח תקווה ורחובות. במהלך 2012 מכרה החברה למנרב קרקע למגדל מגורים בחולון תמורת 80 מיליון שקל כשבמקביל מימשה ומכרה שתי קרקעות מגורים בחדרה לחברת אופק נדל"ן תמורת 42 מיליון שקל. שתי העסקאות הניבו לחברה רווח המוערך בכ-40 מיליון שקל.