רגע היסטורי בסלקום: ההנהלה הכירה בהתארגנות העובדים

הנהלת החברה הודיעה כי היא מכירה בהסתדרות כארגון העובדים היציג, וזאת בעקבות תוספת חתימות ■ סלקום: "ניכנס עם העובדים למו"מ על הסכם קיבוצי"

רגע היסטורי בסלקום: הנהלת חברת הסלולר הודיעה הערב (ב') כי היא מקבלת ומכירה בהסתדרות כארגון העובדים היציג בחברה, וזאת בעקבות תוספת חתימות שבעקבותיה הובהר מעבר לכל ספק כי העובדים השיגו את הרוב הדרוש לצורך הקמת ועד יציג.

מדובר ביום היסטורי לעובדי סלקום, שניהלו מאבק עיקש בחודשים האחרונים ובסופו של דבר הצליחו להביא את הנהלת החברה להכיר בהתאגדותם.

בשבוע שעבר איימו העובדים כי אם הנהלת סלקום לא תשנה את גישתה ותמשיך בסירובה להכיר בהתארגנות העובדים, הם יכריזו רשמית על סכסוך עבודה.

העובדים הגישו לפני מעל לשבוע את 199 הטפסים שההנהלה טענה שחסרים ליציגות, ואף הוסיפו טפסים נוספים מעל לנדרש. חרף זאת, העובדים טענו כי הנהלת סלקום ממשיכה לגרור רגליים ואינה מוכנה לקבל את הדרישה לשבת עם נציגי העובדים למשא-ומתן על הסכם קיבוצי.

מסלקום נמסר כי "בשל חתימות של מצטרפים נוספים שהוגשו לחברה בימים האחרונים, התכנס הערב דירקטוריון החברה והכיר בהסתדרות כארגון היציג בחברה. דירקטוריון החברה הצהיר כי מאז ומתמיד היו עובדי החברה שותפים לדרך ולהצלחת החברה; וסלקום, כפי שהצהירה בעבר, מכבדת את רצון עובדיה להתאגד ותיכנס עם נציגי העובדים למשא-ומתן על הסכם קיבוצי".

ראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר: "אני מברך את העובדים ונפעל להגעה להסדר קיבוצי לטובת העובדים ולטובת החברה".

יו"ר ועד עובדי סלקום נטויז'ן, מיה יניב: "זהו יום חג לעובדים ערב ראש השנה ניתן להגיד שזהו סימן ראשון לקראת השנה הבאה עלינו לטובה. אנו נפעל להשגת הסכם קיבוצי הטוב ביותר לטובת העובדים".