הסטארט-אפ הישראלי פרינג נמכר תמורת כ-50 מיליון דולר

פרינג פיתחה תוכנה לניהול שיחות טלפון אינטרנטיות ומסרים מיידיים בטלפונים סלולריים

סטארט-אפ המסרים המיידיים הישראלי, פרינג (fring) נמכר לחברת התקשורת ג'נבנד (GENBAND). סכום הרכישה לא פורסם, אך לפי הערכות מדובר בעשרות מיליוני דולר ועד 50 מיליון דולר.

פרינג פיתחה תוכנה לניהול שיחות טלפון אינטרנטיות ומסרים מיידים בטלפונים סלולריים - היא פועלת בתחום ה-Mobile Voip, מספקת שירותי וידאו, צ'אט ושיחות IP. החברה גייסה עד כה עשרות מיליוני דולר מהמשקיעים North Bridge - NBVP, פיטנגו, Veritas ו-VenFin.

ג'נבנד היא ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת בענן, תשתית ומולטימדיה, והרכישה של החברה הישראלית תחזק את הפורטפוליו שהיא מספקת ללקוחותיה, ובינהם סמסונג, Verizon, Sprint, הוט מובייל הישראלית ועוד. המוצר של פרינג בא לשפר את חווית המשתמש במובייל באמצעות שיחות וידאו, שיחות ועידה בווידיאו, צ'אט, שיחות קוליות וכדומה - וכל זאת כפלטפורמת OTT White Label שניתן להטמיע בכל חברה וחברה.

"פרינג היא מהחברות החלוצות ששינו את הדרך שבה הצרכנים מתקשרים זה עם זה", אומר דיוויד וולש, מנכ"ל GENBAND. "החברה משתלבת היטב באסטרטגיה של GENBAND ומביאה לחברות התקשורת פתרונות תקשורת מובייל איכותיים, חדשניים וקלים לשימוש. אנו מאמינים כי החיבור ל-GENBAND יאפשר למצות את מלוא הפוטנציאל של פרינג, תוך חיבור החברה ללקוחות רבים ושילובה בגלריית המוצרים האדירה של GENBAND", לדבריו.

"השילוב בין פתרונות פרינג לפריסה העולמית של GENBAND משנים את כללי המשחק עבור ספקי תקשורת שונים", אומר רועי טימור רוסו, מנכ"ל פרינג. "החיבור עם GENBAND הוא עוצמתי מבחינתנו ומאפשר לנו לחדור לקהילה עצומה של לקוחות פוטנציאלים".