אקסטרה הולדינג תגיש הצעת רכישה לאי.די.בי ביום ראשון

במסמך הרשמי שהועבר לבית המשפט קובעת אקסטרה הולדינג כי היא נכונה להפקיד בקופת בית המשפט, מיידית, כל סכום או בטוחה שיקבע בית המשפט למתמודדים על רכישת אי.די.בי

קבוצת אקסטרה הולדינג, המתמודדת על רכישת אי.די.בי, הודיעה היום (ד') לבית המשפט כי היא ערוכה להגיש הצעת רכישה כבר ביום ראשון הקרוב. במסמך הרשמי שהועבר לבית המשפט קובעת אקסטרה הולדינג כי היא נכונה להפקיד בקופת בית המשפט, מיידית, כל סכום או בטוחה שיקבע בית המשפט למתמודדים על רכישת אי.די.בי.

הקבוצה, שכבר העבירה לחשבונות נאמנות שנפתחו בבנקים בישראל, יותר מ-100 מיליון דולר, הינה קבוצת אחזקות פרטית, שמנהלת עסקי אנרגיה, תקשורת, קומודיטיס, ביטוח, בילינג ותיירות באנגליה, גרמניה, הולנד ובמדינות נוספות בעולם.

אתמול נודע כי הקבוצה הביעה התעניינות במכרז לרכישת השליטה באי.די.בי. החברה הודיעה כי תגיש לביהמ"ש הצעה לרכישת אי.די.בי באמצעות זרוע פעילות האנרגיה שלה בשוק הגרמני, אקסטרה אנרג'י, או דרך חברה ייעודית שתוקם לצורך הרכישה כבר ביום ראשון הקרוב. יו"ר אקסטרה הולדינג הוא איש העסקים הישראלי מוטי בן משה.

"יודגש כי אקסטרה הולדינג אינה משקיע פיננסי, והיא אינה נדרשת לגיבוש קבוצת משקיעים. הקבוצה רואה ערך סינרגטי רב במגוון הפעילויות הקיימות בחברות הפורטפוליו של אי.די.בי לפעילויות הליבה שלה בעולם, ובכוונתה להיות מעורבת בניהול החברות ובהשבחתן, לתועלת הלקוחות, העובדים וכלל בעלי העניין בחברות השונות", כך נכתב בהודעת החברה.