הסטארט-אפ Panoramic Power גייס 8 מיליון דולר

משקיעי החברה: גריילוק ישראל, ישראל קלינטק וונצ'רס, קוואלקום, חברת החשמל לישראל, כללקום וחברת אלכסנדר שניידר ■ את הגיוס הובילה קרן LLC Marker האמריקאית, לצד המשקיעים הקיימים

חברת הסטארט-אפ Panoramic Power, החברה המובילה בפתרונות ושירותים מתקדמים לניהול אנרגיה (EMS) המפחיתים את הוצאות התפעול וצריכת האנרגיה בבניינים מסחריים בזמן אמת, הודיעה היום כי סיימה סבב גיוס שני בהיקף 8 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן LLC Marker האמריקאית, לצד המשקיעים הקיימים: גריילוק, ישראל קלינטק, כללקום, וקוואלקום ונצ'רס.

פנורמיק פאוור, אשר הוקמה ע"י ד"ר דוד אלמגור ועדי שמיר בשנת 2009, מספקת פתרון ניהול אנרגיה, ברמת פירוט גבוהה, ראשון מסוגו, מבוסס ענן, אשר מנתח ומסייע באיתור צריכת יתר נקודתית, כמו גם בחיזוי תקלות. מדובר בפתרון טכנולוגי מתקדם, המהווה פריצת דרך בתהליכי ניהול האנרגיה בחברות ובארגונים גדולים.

הטכנולוגיה משלבת חיישנים מיניאטוריים אלחוטיים ייחודיים מסוגם, אוספת נתונים ממעגלים חשמליים נפרדים ומספקת מידע רב בזמן אמיתי לפלטפורמה אנליטית מבוססת ענן. החיישנים, לאחר התקנתם, ניזונים מן השדה המגנטי שסביב חוטי החשמל, ואינם דורשים תחזוקה, שירות או החלפת סוללה. הפתרון מאפשר למגוון רב של ארגונים עסקיים לקבל תובנה על צריכת האנרגיה שלהם וכנגזר מכך, אופטימיזציה של פעולות, תהליכים ומשאבי תחזוקה.

סבב הגיוס הנוכחי ישמש את פנורמיק פאוור להרחבת מערך המכירות והשיווק של החברה, כמו גם את מאמצי הפיתוח העסקי, שותפויות עסקיות, מודעות וגיוס לקוחות חדשים בטריטוריות נוספות. זאת לצד האצת פיתוח המוצר כדי לעמוד בביקוש הגובר בשוק.

יניב ורדי, מנכ"ל פנורמיק פאוור, אומר: "אנו שמחים על הבעת האמון של המשקיעים הוותיקים שלנו, ומברכים על ההזדמנות לעבוד עםLLC Marker בתהליך ההתרחבות שלנו בשוק ענק וגדל. חזונה של החברה הוא לסייע לחברות מנף את צריכת האנרגיה שלהן, כנכס עסקי אסטרטגי הכולל פתרונות מלאים תחת קורת גג אחת, לניהול האנרגיה והשפעה על הרווחיות והיעילות התפעולית עם מערך שלם של שירותים הניתנים על הענן שלנו".