אושר מינויו של אבי ברגר לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת

(עדכון) - מדובר במינוי מקצועי של שר התקשורת גלעד ארדן, שלא התפתה למנות לתפקיד החשוב הזה מינוי פוליטי כמו רבים מקודמיו בשנים האחרונות

הממשלה אישרה היום (א') את מינויו של אבי ברגר לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת. לאחר האישור יחל ברגר בחפיפה לתפקיד עם ממלא-מקום מנכ"ל המשרד מימון שמילה, והוא צפוי להיכנס לתפקידו בתחילת נובמבר.

ברגר הוא אל"מ לשעבר בחיל התקשוב, ומאז ששוחרר שימש בתפקיד ניהולי בתדיראן, כסמנכ"ל פיתוח עסקי, היה חבר בוועדת גרונאו 2008, שימש כסמנכ"ל הנדסה בפרטנר, והיה מנהל חטיבה בקבוצת נס.

המינוי של ברגר הוא מינוי מקצועי של שר התקשורת גלעד ארדן, שלא התפתה למנות לתפקיד החשוב הזה מינוי פוליטי כמו רבים מקודמיו בשנים האחרונות.

על שולחנו של ברגר מונחות כמה בעיות בוערות וגורמים המקורבים לארדן יודעים לספר שהסיבה המרכזית שלשמה הובא ברגר היא לפתור את הבעיה הקשה בהקמת אנטנות סלולריות ומימוש תוכניתו של ארדן לצמצם את מספר האתרים הסלולריים במקביל לשחרור תדרי הדור הרביעי למכרז.

ארדן מסר: "לאבי יש את הכלים, הידע והניסיון לקדם את פיתוח תשתיות התקשורת והטכנולוגיה בישראל, בדגש על הקמת רשת דור רביעי ופריסת הסיבים האופטיים לכל בית בישראל".

ברגר מסר: "אני מודה לשר התקשורת, גלעד ארדן, ולממשלת ישראל על האמון שניתן בי. זהו אתגר גדול ולפנינו נצבות משימות חשובות לפיתוח שוק הטלקום ותשתיות התקשורת בישראל, בדגש על פריסת תשתיות הדור הרביעי, קידום מהפכת הסיבים ופתיחת הפס הרחב באינטרנט לתחרות".