הטראפיק מפייסבוק לאתרי מדיה זינק ב-170% בשנה

מנתוני חברת SimpleReach עולה כי פייסבוק אחראית ל-62% מכלל הטראפיק שהרשתות החברתיות מעניקות לאתרי חדשות ומדיה

פייסבוק אחראית ל-62% מהטראפיק שהרשתות החברתיות מעניקות לאתרי חדשות ומדיה - כך עולה מנתוני חברת SimpleReach שפורסמו אתמול (ב') על-ידי פייסבוק עצמה. מדובר בשיעור גבוה משמעותית לעומת המתחרות, כשטוויטר אחראית על מחצית מכך עם 27.3%.

אם המגמה תימשך, פייסבוק עשויה להיות אחראית ל-72.6% מהטראפיק החברתי לאתרי מדיה.

פייסבוק מציגה מספר מקרי מבחן שמראים איך הטראפיק תפח ועלה עם הזמן. כך ניתן לראות כי הטראפיק לאתר של מגזין "TIME" מפייסבוק זינק בשנה האחרונה ב-208%, בעוד באתר BuzzFeed זינק הטראפיק ב-855%. בשורה התחתונה זינק הטראפיק מפייסבוק לאתרי מדיה ב-170% בשנה האחרונה.

עוד עלה מנתוני פייסבוק ו-SimpleReach כי אתרי מדיה יוכלו ליהנות משיעור הפניות גדול יותר מפייסבוק, אם ישתפו באופן תדיר יותר סיפורים ברשת החברתית הפופולרית. למעשה, פייסבוק בדקה באמצעות 30 שותפים כי עלייה של 67% בממוצע במספר הפוסטים בעמוד הביאה לעלייה של 108% בטראפיק לאתרי המדיה שהשתתפו. במקביל, נרשמה גם עלייה של 45% במספר הלייקים בתקופת הבדיקה.

על סמך נתונים אלה, פייסבוק השיקה היום (ג') כלי חדש למנהלי עמודי פייסבוק של אתרי מדיה בשם Stories to Share, שמופיע בעמוד הניהול ברשת החברתית. הפיצ'ר החדש מציג למנהלי העמוד מה הסיפורים באתר שזוכים להכי הרבה שיתופים בפייסבוק ולהכי הרבה מעורבות מצד הגולשים, אך עדיין לא שותפו על-ידי העמוד עצמו. בלחיצת כפתור, יכולים אותם מנהלים לשתף את הסיפור החם הזה גם מהעמוד הרשמי.