כן פייט בדרך ל-NYSE: גייסה 21.3 מיליון שקל בהנפקה

כספי הגיוס יתמכו כעת במהלכי כן פייט להמשך האצת הפעילות הקלינית הנרחבת של החברה ובכלל זה פרסום, עד סוף השנה, של תוצאות סופיות בניסוי Phase III בסינדרום העין היבשה ופרסום תוצאות סופיות בניסוי Phase IIb בדלקת מפרקים

חברת כן פייט ביופרמה נהנתה אמש בביקושי יתר גבוהים עד פי 300% בהנפקה שביצעה בוול סטריט, שהובילו להשלמת גיוס של 21.315 מיליון שקל באמצעות מניות ואופציות במחיר של 5,800 שקל ליחידה ובהובלת משקיעים אמריקאים, בכללם גופים מוסדיים אמריקאים וקרנות השקעה המתמחות בתחום הביומד.

כן פייט, העוסקת בפיתוח ומסחור תרופות בשלבים קליניים מתקדמים למחלות דלקתיות ומחלות כבד, נהנתה מביקושי יתר שהגיעו לערך כספי כולל של כ-53.9 מיליון שקל, ואי לכך הגדילה החברה את היקף הגיוס והפעילה את זכותה להקצאה נוספת.

גיוס ההון לחברה נועד בעיקר לשם הגדלת ההון העצמי על מנת לעמוד בקריטריונים הנדרשים להשלמת רישום ה-ADR של כן פייט למסחר בבורסת NYSE בקרוב. רישום ה-ADR צפוי להתאפשר טרום פרסום תוצאות הניסויים הקליניים המתקדמים שמבצעת החברה, הכוללים ניסוי שלב IIb בתרופת ה-101CF של החברה לדלקת מפרקים וניסוי שלב III בתרופת ה-101CF שעורכת OphthaliX Inc, חברת הבת, למחלת העין היבשה, אשר צפויות להתפרסם במהלך השבועיים האחרונים של חודש דצמבר 2013.

מבנה ההנפקה כלל כ-3,600 יחידות כאשר כל יחידה כללה 500 מניות במחיר של 10 שקל למניה ו-375 כתבי אופציה (סדרה 12) ללא תמורה. כתוצאה מביקושי היתר, נקבע כאמור מחיר היחידה במכרז על 5,800 שקל.

כיועץ ההנפקה של כן פייט לגיוס ההון שימש בנק ההשקעות Roth Capital Partners LLC.

כספי הגיוס יתמכו כעת במהלכי כן פייט להמשך האצת הפעילות הקלינית הנרחבת של החברה ובכלל זה פרסום, עד סוף השנה, של תוצאות סופיות בניסוי Phase III בסינדרום העין היבשה ופרסום תוצאות סופיות בניסוי Phase IIb בדלקת מפרקים. במקביל ממשיכה כן פייט להתקדם, בהתאם לתכנון וללוחות הזמנים המקוריים, גם בניסוי Phase II/III בפסוריאזיס, בניסוי Phase II בגלאוקומה ובתהליכים לכניסה לניסוי Phase II באובאיטיס ובסרטן הכבד.

פרופ' פנינה פישמן, מנכ"לית קבוצת כן פייט: "הצלחת הגיוס תאפשר לנו לבצע בצורה מיטבית את כל הפעולות לקידום והשלמת הניסויים הקליניים שלנו במגוון רחב של התוויות רפואיות, אשר בחלקן חשוכות מרפא ובעלות פוטנציאל שוק של מאות מיליוני דולרים ואף למעלה מכך. כמו כן, הצלחה זו, לצד ובכפוף להצלחה בניסויים הקליניים הקרובים מאוד לסיומם, תאפשר לכן פייט להגיע למשא ומתן עם שותפים עסקיים פוטנציאליים מעמדה של כוח ולמקסם בכך את ערך התרופות ושווי החברה לטובת כלל בעלי המניות".