כלכלני UBS עדכנו הסקירה על סקטור הגז; מי המומלצות?

האנליסט רוני בירון מעלה את שוויו של לווייתן ב-14% ל-7.7 מיליארד דולר על רקע הירידה בסיכון הרגולטורי והעלייה בהסתברות לייצוא באמצעות צינור

יום לאחר שכלכלני פסגות עדכנו את סקירתם על סקטור הגז הטבעי בעקבות החלטת בג"ץ, הבוקר גם רוני בירון, אנליסט בכיר ב-UBS ניירות ערך, מפרסם עדכון לסקטור הגז והנפט. בירון מעדכן מעלה את מחירי היעד לחברות בסקטור.

להחלטת בג"ץ, אומר בירון, יש השלכות חיוביות לשותפות במאגר "לווייתן", גם מבחינת הגמישות הנדרשת באפשרויות השונות לייצוא וגם בהסרת חסמים רגולטוריים וקידום המו"מ עם וודסייד האוסטרלית.

בירון מעלה את שוויו של לווייתן ב-14% ל-7.7 מיליארד דולר על רקע הירידה בסיכון הרגולטורי והעלייה בהסתברות לייצוא באמצעות צינור.

ב-UBS מורידים את דירוג ההמלצה לקבוצת דלק מ"קנייה" ל"נייטרלי" עם מחיר יעד של 1,265 שקל למניה. אבנר , דלק קידוחים ורציו מדורגות "קנייה" עם מחירי יעד של 3.86 שקלים, 21.7 שקל ו-58 אג' בהתאמה ואילו ישראמקו עם "נייטראלי" ומחיר יעד של 71 אגורות.

אתמול, כאמור, עדכן האנליסט נעם פינקו מבית ההשקעות פסגות את סקירתו על מניות הגז הטבעי השותפות בקידוחי "תמר" ו"לוויתן". מחיר היעד של פינקו לאבנר הוא 3.44 שקלים, דלק קידוחים 20.4 שקל, רציו 54 אג', קבוצת דלק 1,229 שקל וישראמקו 66 אג'.