ציון דרך לגולן טלקום: הגיעה ל-350 אלף מנויי סלולר

היעד הוא להגיע עד ל-375 אלף לקוחות בסוף השנה, כדי שהחברה תוכל לעמוד בתנאי משרד התקשורת ותקבל בחזרה חלק מכספי הערבות שהפקידה במכרז

ציון דרך עבור חברת גולן טלקום: מפעילת הסלולר תגיע היום ל-350 אלף לקוחות. החברה הציבה לפני מספר חודשים באתר שלה מונה דיגיטלי שמראה כמה מנויים יש לחברה בכל דקה ודקה, ובשעות אלה החברה מאד קרובה למספר העגול של 350 אלף לקוחות.

היעד הוא להגיע עד ל-375 אלף לקוחות בסוף השנה, על מנת שהחברה תוכל לעמוד בתנאי משרד התקשורת ותוכל לקבל בחזרה חלק מכספי הערבות שהפקידה במכרז הסלולר של המדינה.

על-פי כל ההערכות, החברה תוכל לקבל את רוב הערבות שהפקידה, מאחר שעל-פי קצב המצטרפים החדשים, נראה כי בחודשיים הקרובים היא תגיע ליעד. יחד עם מספר המצטרפים, החברה צפויה להציג גם את היקף הדקות וההכנסות שלה, וזאת כחלק מהנוסחה שגיבש המשרד, אשר משקללת את שלושת הפרמטרים.

ההערכה היא כי בגזרת ההכנסות, ייתכן שהן לא יהיו מספיק גבוהות בהתאם לדרישת המשרד ותנאי המכרז, אך מספר דקות השיחה הכולל ומספר המנויים יפצו על כך.

בחברה מסבירים כי המונה הדיגיטלי הוצב במטרה להגביר את השקיפות מול הלקוחות ולהציג בצורה בולטת את מצבת המנויים שהצטרפו לחברה כמי שנהנים "מהמהפיכה שהחברה חוללה בשוק הסלולרי בישראל".