מזור יוצאת להנפקה בנאסד"ק: תנסה לגייס 40-50 מ' ד'

לקראת ההנפקה פרסמה החברה נתונים מתוך דו"חותיה לרבעון השלישי, מהם עולה כי ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2013 עמדו על 14.2 מיליון דולר, לעומת 9.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד

חברת המכשור הרפואי מזור אשר מפתחת ומשווקת מכשור רפואי לניתוח רובוטי של עמוד השדרה ושל המוח, תערוך הערב את הפרייסינג (תמחור) להנפקה בנאסד"ק.

החברה מעוניינת לגייס בין 40 ל-50 מיליון דולר. המחיר עוד לא נקבע, אך איגרת המעקב אחרי מניית מזור נסחרת היום לפי מחיר של 17.3 דולר והחברה כולה שווה 254 מיליון דולר בבורסת הנאסד"ק.

החתם הראשי של ההנפקה הוא ברקליס וחתמי המשנה הם לנדנבורג ת'למן, JMP ו-First Analysis Securities.

לקראת ההנפקה פרסמה החברה נתונים מתוך דו"חותיה לרבעון השלישי, מהם עולה כי ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2013 עמדו על 14.2 מיליון דולר, לעומת 9.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, כלומר צמיחה של 50%. בהסתכלות רבעונית חלה ירידה של 27% בהכנסות.

החברה ציינה בתמצית הדו"חות לקראת ההנפקה, כי התמקדה ברבעון החולף במכירה לרשתות בתי חולים ומערכות רפואיות גדולות, וכי המו"מ עם חברות כאלו הוא ארוך יותר ונמשך גם כעת. מתחילת השנה ועד סוף הרבעון השלישי מכרה החברה 16 מערכות לניתוחים בעמוד השדרה, ויש לה בבתי חולים בכל העולם 56 מערכות מותקנות, מהן 30 בארה"ב.

לחברה 22.9 מיליון דולר בקופת המזומנים נכון לסוף הרבעון השני.