אייל דשא: "אני רוצה להיות המנכ"ל הקבוע של טבע"

המנכ"ל הזמני שמונה לענקית התרופות טען כי הוא מסוגל להצעיד את החברה קדימה ולהמשיך ליישם את האסטרטגיה של החברה ■ דשא: "אני לא יכול להבטיח שלא יהיו פיטורים במפעלי טבע בישראל"

"אני מקווה שהמשקיעים לא איבדו את האמון, מניות יורדות מכל מיני סיבות ואני מקווה שהמשקיעים יבינו שטבע היא טבע, היכולות העסקיות שלה לא השתנו, החברה תצמח ותייצר רווחים", כך אמר הערב (ה') המנכ"ל הזמני של טבע אייל דשא, בראיון ל"תוכנית חיסכון" בערוץ 2.

כאשר נשאל האם היה שותף לדיונים ולגורמים שהובילו לפיטוריו של ד"ר ג'רמי לוין, דשא סירב להשיב וטען כי יש לשאול את חברי הדירקטוריון מדוע פוטר לוין. "היה דיאלוג בין ההנהלה והדירקטוריון לגבי תפקידיו של הדירקטוריון. כשמחליפים מנכ"ל זה לא מהלך עסקים רגיל", לדבריו.

בנוגע לטלטלות שעוברת החברה, דשא השיב כי "עוברים דברים מאוד טובים על טבע. החברה נמצאת בתקופה שבה אנחנו מיישמים את האסטרטגיה שתצעיד אותה קדימה. הפעילות שהחברה עושה מיועדת להחליף את הרווחים שמייצרת הקופקסון".

בנוגע לצעדי ההתייעלות של טבע דשא אמר כי בהבנות שהושגו בין טבע להסתדרות לא נאמר שלא יהיו פיטורים בישראל. "הם יעשו בצורה מושכלת", לדבריו. "טבע מפחיתה כוח אדם בכל העולם והיא תפחית אותם במקומות הכי פחות יעילים. אני לא יכול להבטיח שבישראל לא יהיו פיטורים".

דשא טען במהלך הראיון שהוא מעוניין לכהן כמנכ"ל הקבוע של טבע והוא מסוגל להצעיד את החברה קדימה. "אף לא חלמתי להיות מנכ"ל טבע.. אני מקווה שהדירקטוריון יקבל את ההחלטה הנכונה".