בזק מתחילה לשווק נתב חדש למהירות גלישה של עד 100 מגה

היתרון של הנתב החדש, המכונה SUPER WIFI, הוא היכולת שלו לשדר בשני תדרים נפרדים וכך לנצל טוב יותר את מהירות הגלישה ולהימנע מהפרעות על התדרים הקיימים

חברת בזק הודיעה היום על התחלת השיווק של הנתב החדש שלה. החברה חשפה את הנתב לפני מספר חודשים בעת ששינתה את מבנה חבילות האינטרנט שלה, וכעת מתחיל השיווק בפועל. היתרון של הנתב החדש הוא היכולת שלו לשדר בשני תדרים נפרדים וכך לנצל טוב יותר את מהירות הגלישה ולהימנע מהפרעות על התדרים הקיימים.

הנתב החדש של בזק יושכר למשתמשים חדשים שעוברים לחבילות גלישה של עד 40 מגה ועד 100 מגה בחינם. לאחר שנתיים, החברה תתחיל לגבות תשלום של עשרה שקלים לנתב לחודש.

בזק מכנה את הנתב החדש בשם נתב ה- SUPER WIFI המשדר בו זמנית בשתי רשתות אלחוטיות. התדר העיקרי בו נעשה שימוש כיום ברשתות אלחוטיות הינו 2.4 ג'יגה הרץ. לדברי החברה בסביבה הביתית ניתן למצוא מספר רב של התקנים אלחוטיים הפועלים בתדר זה המפריעים אחד לשני, לדוגמא נתבים, טלפונים אלחוטיים, טלוויזיות חכמות מערכות אזעקה ועוד. בנתב החדש קיים תדר נוסף, 5 ג'יגה הרץ לגלישה באינטרנט והעברת תכנים באיכות HD בתוך הרשת הביתית וצפייה און ליין בסרטים במהירות תעבורה של עד 300 מגה. תדר זה מאפשר ליותר מכשירים אלחוטיים בבית לגלוש וליהנות מהזרמת מדיה מהירה ללא הפרעות.

רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, "הנתב החדש מהווה שדרוג משמעותי לעומת הדור הקודם של הנתבים, בכך שהוא בנוי לסביבה הביתית המתקדמת ביותר, מרובת המסכים. הנתבים מהדור החדש מסוגלים לשדר במקביל בתוך הבית לכמה מסכי טלוויזיה ובאיכות HD, משימה בלתי אפשרית לדור הקודם, וגם לשרת ציוד היקפי רב כמו סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים נייחים וניידים במקביל.