רמי לוי מתרחב בסלולר: השיק מעבדות תיקון לסמארטפונים

לרגל ההשקה רמי לוי מציע מבצע על תיקון שבר מסך למכשירי אייפון 4 ו-4S בעלות של 120 שקל ■ בנוסף, בחברה מציעים פוליסת ביטוח למכשירי סמארטפון

אחרי שהפך להיות מפעיל סלולר וירטואלי וגם פתח רשת חנויות למכירת סמארטפונים, רמי לוי מרחיב את עסקיו גם לתחום מעבדות התיקונים. לוי השיק היום (א') באופן רשמי את רשת המעבדות שלו בשיתוף סלדון מעבדות מקבוצת פל.

ברשת מתכננים להגיע ל-18 סניפים עד אמצע חודש ינואר. הסניפים של רמי לוי ממוקמים היום בירושלים, נתניה, רמת-גן, פרדס-חנה, מודיעין, שילת ואשדוד. בחודש הבא ייפתחו סניפים בנשר, קריית חיים, באר-שבע, קסטינה וטבריה.

לרגל ההשקה רמי לוי מציע מבצע על תיקון שבר מסך למכשירי אייפון 4 ו-4S בעלות של 120 שקל. בנוסף, בחברה מציעים פוליסת ביטוח למכשירי סמארטפון: לקוח אשר רוכש סמארטפון ברמי לוי תקשורת, יכול לבטח אותו ב-300 שקל למשך שנתיים על בסיס השתתפות עצמית (150/120 שקל בהתאם לסוג המכשיר) במקרה של תיקון.

בחברה גם מציעים פוליסת ביטוח ללקוחות שלא רכשו את הסמארטפון שלהם דרך רמי לוי. עלות הפוליסה עומדת על 480 שקל לשנתיים, כאשר הלקוח גם מקבל 160 שקל תווי קנייה למימוש ברשת רמי לוי שיווק השקמה.