משרד עוה"ד מיתר מתפטר מייצוג סדרה ד' של IDB

הרקע - חילוקי דעות בין הנאמנים של החברה לגבי אופן ספירת הקולות בהצבעות המקדימות באסיפות בעלי האג"ח אשר צפויות להיערך מחר

יום לפני תחילת האסיפות המקדימות על הסדר החוב באי.די.בי, הודיע היום (א') משרד עורכי הדין מיתר על התפטרותו מייצוג סדרה ד' של אי.די.בי אחזקות - כך נודע ל"גלובס".

סדרה ד' היא הסדרה הגדולה ביותר מבין 5 הסדרות של החברה (בהיקף של למעלה ממיליארד שקל), ותחתיה מרוכזים כ-80% מהחוב באי.די.בי אחזקות, כאשר נאמן הסדרה הוא קלדן חברה לנאמנות בראשותו של עו"ד מורן מאירי.

ככל הנראה הרקע להתפטרות משרד מיתר היא חילוקי דעות בין נאמני האג"ח בחברה לגבי אופן ההצבעה באסיפות הנושים, ובפרט בכל הנוגע לפסילת קולות מצביעים הנגועים בניגודי עניינים.

נזכיר כי חברות הנאמנות בחברה הן קלדן בראשותו של עו"ד מורן מאירי, הרמטיק בראשותה של מירב אורן, שטראוס לזר ומשרד רזניק פז נבו.

במסגרת אסיפת בעלי האג"ח המקדמית שצפויה להיערך מחר (ב') אחר-הצהריים יצביעו מחזיקי האג"ח, בפעם הראשונה של שוק הסדרי החוב, על לא פחות מ-4 הצעות להשקעה באי.די.בי: שתי החלופות שמציעה קבוצת גרנובסקי-דנקנר, הצעתה קבוצת דולפין בראשות איש העסקים הארגנטינאי אדוארדו אלשטיין (שחבר למחזיקי האג"ח) והצעתה של קבוצת אקסטרא הולדינג בראשות מוטי בן-משה.