התייעלות - בשירות עצמי: פלאפון השיקה מסלול שירות דיגיטלי

השיקה את מסלול "פלאפון דיגיטל" - פלטפורמת שירותים דיגיטלית לביצוע פעולות בשירות עצמי באתר החברה, באפליקציה, בסמארטפון או בטאבלט

חברת פלאפון משיקה היום מסלול חדש שנקרא "פלאפון דיגיטל". מדובר בפלטפורמת שירותים דיגיטלית לביצוע פעולות בשירות עצמי באתר החברה, באפליקציה, בסמארטפון או בטאבלט.

החברה מסרה כי המצטרפים ל"פלאפון דיגיטל" יוכלו ליהנות ממגוון שירותים עצמיים בהם קבלת חשבונית במייל, שירות לקוחות בצ'ט, רכישת סמארטפון או טאבלט ועוד. לקוחות פלאפון ולקוחות כל החברות שיצטרפו יהנו ממגוון הטבות, בהן קבלת מכשיר שנרכש באתר עם שליח חינם הביתה או למקום העסק.

במסגרת "פלאפון דיגיטל", תוצע לראשונה חבילת אנלימיטד ב-79 שקל בחודש, הכוללת שיחות, סמסים ו-1 ג'יגה גלישה למשך חצי שנה, או חבילת אנלימיטד ב-85 שקל בחודש, הכוללת גם גלישה בנפח של 3 ג'יגה ביט. בתום התקופה תשתנה חבילת האנלימיטד 1 ג'יגה ל-99 שקל וחבילת ה-3 ג'יגה תשתנה ל-109 שקל בחודש.

אסף עופר, המשנה למנכ"ל סמנכ"ל השיווק בפלאפון אמר היום "פלאפון רואה בשירות העצמי את הפלטפורמה המרכזית לשנים הקרובות שתאפשר ללקוחות לבצע בעצמם מגוון פעולות בפשטות ומהירות".