שוק המט"ח: הדולר היציג נחלש בכ-0.2% ל-3.534 שקלים

האירו היציג נחלש בכ-0.25% ל- 4.8 שקלים ■ FXCM ישראל: "כרגע הדולר-שקל מוצא תמיכה ב-3.54 שקלים. ירידה מתחת לרמה זו עשויה להאיץ את הירידה מטה לעבר 3.52 שקלים ו-3.5 שקלים"

השקל התחזק קלות היום (ה') מול המטבעות הזרים העיקריים, כאשר הדולר היציג נחלש מול המטבע המקומי בכ-0.2% ל-3.534 שקלים והאירו נחלש בכ-0.25% ל-4.8 שקלים.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר כי "היום יחול בארצות הברית חג ההודיה, ועל כן נפחי המסחר ביומיים הקרובים צפויים להיות דלילים והתנודתיות נמוכה. ככל שנתקרב לתקופת החגים בארצות הברית, חג המולד וראש השנה האזרחית, הפעילות בשווקים צפויה לרדת וכך גם התנודתיות, ועל כן ייתכן שנראה גם בדולר-שקל דשדוש בחודש הקרוב".

מבחינה טכנית מציינים ב-FXCM ישראל כי "כרגע הדולר-שקל מוצא תמיכה ב-3.54 שקלים. ירידה מתחת לרמה זו עשויה להאיץ את הירידה מטה לעבר 3.52 שקלים ו-3.5 שקלים. אם אכן נראה סחף שלילי בשער החליפין שוב לעבר רמות השפל, בנק ישראל יידרש להתערב במסחר. כזכור, בנק ישראל החליט להותיר השבוע את הריבית ללא שינוי, מה שתרם מעט לחזק את השקל".

מנכ"ל פריקו יוסי פריימן אמר כי "חופשת החגים בארה"ב לצד פעילות סוף החודש הקלנדרי גוררים לירידה בהיקפי המסחר ותומכים בייסוף השקל. פריצת התחום של 3.58-3.52 שקלים תפתח את הדרך אל עבר רמת השפל הקודמת השוכנת מתחת לרמות של 3.4 שקלים".