לכבוד חנוכה: שני אירועים בהשתתפות יזמים צעירים

שוב קראתם בעיתון ידיעה על אקזיט והרגשתם תחושת החמצה? יש לא מעט הורים שמכירים את התסכול הזה ומקווים שיום אחד הילדים שלהם יפתחו איזה סטארט-אפ וימכרו אותו בעשרות מיליוני דולרים. שני אירועים בחנוכה עשויים לספק אינדיקציה לגבי היכולת של בני הנוער להפוך ליזמים.

האירוע הראשון - GeekCon Kids - הוא גלגול של 'גיקון', אירוע שרץ במשך שנים ומרכז סביבו מפתחים ויזמים בכל הגילאים, שנפגשים כדי לייצר פרויקטים והמצאות מוזרות, שרובן חסרות שימוש. בשנה האחרונה פותחו בגיקון רכב קטן מבטטה שנוסע באמצעות פקודות מהסמארטפון, מכונת קנדי קראש, שווארמה ממרשמלו ועוד.

לכבוד חנוכה, החליטו מארגני האירוע השנתי להפיק אירוע מיוחד עבור ילדים והוריהם, שייערך בקמפוס גוגל במגדל אלקטרה בתל אביב בסוף השבוע הקרוב.

פרטים נוספים ניתן לקבל בלינק: on.fb.me/17WTUr8.

יוזמה נוספת לכבוד חג האורים: חברת הקמעונאות המקוונת eBay פונה בחנוכה הזה לקהל צעיר של יזמים. בשבוע הבא תערוך החברה במשרדיה בנתניה האקתון של 24 שעות, שבמסגרתו יוכלו ילדים שנרשמו לקחת חלק בפיתוחים טכנולוגיים עבור מיזמים חברתיים לפי בחירתם. את האירוע מוביל המיזם החברתי "הדור הבא", שמקדם יזמות וטכנולוגיה בקרב בני נוער טכנולוגיים ברחבי הארץ. הכניסה לשני האירועים היא למוזמנים בלבד.

פרטים נוספים ניתן לקבל בלינק: bit.ly/186xXRi.