קבוצת גרנובסקי-דנקנר: מוטי בן משה לא שולט באקסטרה

במכתב ששלח עו"ד אמבלייז, ישראל שמעונוב, לגבאי ואולמן הוא טוען כי הקבוצה של מוטי בן משה שמתמודדת על השליטה באי.די.בי לא נשלטת על ידו - אלא על ידי שותפות שוויצרית ועל ידי עמי משה תורן

קבוצת גרנובסקי-דנקנר, המתמודדת על השליטה בקבוצת אי.די.בי, מפקפקת בשליטתו של מוטי בן משה, המתמודד גם כן על השליטה יחד עם אדוארדו אלשטיין, בקבוצת אקסטרה הולדינג.

במכתב ששלח עו"ד אמבלייז, ישראל שמעונוב, למומחה איל גבאי ולמשקיף חגי אולמן, טוען שמעונוב כי טענת בן משה כי הוא בעל השליטה היחיד באקטרה היא שקרית.

שמעונוב כותב כי "היום הגיע לידיעתנו מידע מרישומי רשם החברות הגרמני בנוגע לשרשור הבעלות הרב שכבתי בקבוצת אקסטרה לפיו בסופו של דבר נשלטת קבוצת אקסטרה 80% על ידי שותפות שוויצרית בשם Glotec Capital Management Partners S.ar.I ו-20% על ידי אחד מר עמי משה (ששמו המלא למיטב ידיעתנו הוא עמי משה תורן) שהינו השותף המנהל וגם בעל זכות החתימה היחידה בשותפות.

"השותפות האמורה ומר משה תורן מוחזיקים בשרשור של חברות בחברה המכונה Extra Holding Gmbh שהינה המציעה בקבוצה המכונה אקסטרה-אלשטיין. יצוין כי בשלב זה אין בידינו מידע על השותפים בשותפות השוויצרית".

שמעונוב מבקש מהמכותבים לבדוק את המידע.

דוברו של בן משה מסר בתגובה: "מוטי בן משה חשף את הספין של קבוצת דנקנר גרנובסקי כבר אמש באסיפת מחזיקי האג"ח באופן נחרץ ביותר וציין בנוכחות המשקיף מטעם בית המשפט עו"ד חגי אולמן ובנוכחותו של המומחה מטעם בית המשפט אייל גבאי כי 'כפי שצויין בסעיף 3.2 בדוח המומחה, לאחר שסיפקתי להם את כל המסמכים המאומתים הנדרשים, הובהר חד משמעית שאני בעל השליטה היחיד בקבוצת אקסטרה. האדם המוזכר במכתב שמעונוב לא היה אלא דירקטור שכיהן מטעמי באחת מהחברות הרבות שלי באירופה'".

בן משה הוסיף כי "הספין ההזוי הזה לא מעיד על אקסטרה אלא רק על הפאניקה שאחזה בקבוצת דנקנר-גרנובסקי בעקבות הקביעה החד משמעית של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה - על דעת הרשות לניירות ערך, כי טענות דנקנר גרנובסקי לעניין חוק הריכוזיות, אינן מקובלות עליהם. לאור הפרסום הבוקר על החלטת הנציגות לתמוך בהצעת אקסטרה אלשטיין ולאור ההודעות הבלתי פוסקות של מחזיקים המבהירים כי החליטו לתמוך בהצעתנו, אין לי אלא להבין את המצוקה של דנקנר וגרנובסקי".