נציגות אג"ח אי.די.בי ממליצה לתמוך בהצעת אלשטיין-אקסטרה

נציגות אג"ח אי.די.בי: "כל אחת משתי ההצעות נהנית מיתרונות מסוימים ובכל אחת מהצעות קיימים סעיפים שראוי היה שינוסחו אחרת והם עדיין מהווים סיכון עבור המחזיקים"

נציגות אג"ח אי.די.בי ממליצה לתמוך בהצעת הרכש של קבוצת אלשטיין-אקסטרה (מוטי בן משה). במכתב למחזיקי האג"ח נכתב כי "בהתאם להערכת היועץ הכלכלי של הנציגות וכן בהתאם לחוות דעת המומחה, ההפרש בשווי הכלכלי הינו בלתי מובהק. לכן, לדעת הנציגות, יש לשים את הדגש על הפרמטרים האחרים הנסקרים בחוות דעתו של המומחה".

הנציגות מפרטת: "קרי, הוודאות הגלומה בהצעות לכך שהמציעים ישלימו את ההסדר המוצע על ידם, הסיכון לנושים הגלום בכל אחת מההצעות לאור אתגרי תזרים המזומנים של אי די בי חברה לפיתוח ויכולת הקבוצה המציעה להשיא ערך לנושים בטווח הארוך, בין היתר על בסיס הממשל התאגידי המוצע על ידה. נדגיש גם כי כל אחת משתי ההצעות נהנית מיתרונות מסוימים ובכל אחת מהצעות קיימים סעיפים שראוי היה שינוסחו אחרת והם עדיין מהווים סיכון עבור המחזיקים".

בתוך כך, קבוצת גרנובסקי-דנקנר-נקש הודיעה כי האחים נקש מגדילים את הפקדת המזומן לטובת הצעת החברה. מהקבוצה נמסר כי סכום נוסף של 73-90 מיליון שקל יופקד בנאמנות לא יאוחר ממחר, 5 בדצמבר 2013. מתוכו כ-23-40 מיליון שקל יופקדו על ידי קבוצת נקש וכ-50 מיליון שקל יופקד על ידי קבוצת נץ. לאור זאת, סך הכספים המופקדים במזומן על-פי ההסדר לטובת הצעת החברה וקבוצת גרנובסקי-דנקנר-נקש יעמוד על כ-817-834 מיליון שקל.