מלחמת אנליסטים באופקו: "אם הייתי בשורט, הייתי מודאג"

קרן לייקווד פרסמה אתמול המלצת "מכירה" לאופקו באתר "סיקינג אלפא", המניה קרסה 15% והתגובה לא מאחרת לבוא: "מאמרים נבזיים דומים שהתפרסמו בעבר על אופקו הראו נסיגה זמנית במחיר המניה"

מלחמת אנליסטים במניית אופקו : לאחר שאתמול (ד') צללה המניה ב-14.7% בוול סטריט ברקע המלצת "מכירה" מקרן לייקווד האמריקאית באתר "סיקינג אלפא", מפרסם אנליסט הביומד ג'וש גינזבורג סקירת נגד, חיובית במיוחד. נזכיר כי בסקירה של ליקווד אתמול נכתב כי "אופקו נסחרת בין 75%-100% מעל לשווי השוק שלה. אנחנו מאמינים כי החברה מספקת למשקיעים הרבה אשליות".

לטענת גינזבורג, "מאמרים נבזיים דומים שהתפרסמו בעבר על אופקו הראו נסיגה זמנית במחיר המניה, האפקט שלהם תמיד היה קצר באופן קיצוני, בקושי החזיק יום - ונתן לשורטיסטים מספיק זמן לכסות את המניות שלהם".

גינזבורג ממשיך ותוקף: "ליקווד נכנס לפוזיצית שורט (מכירה בחסר, ה.ק.), לא הצליח לסגור את הפער, הוציא את ההודעה, סגר את השורט ועכשיו עבר לפוזיציית לונג".

"אם יש זמן לשורטיסטים באופקו להיכנס לפאניקה, זה הזמן. בחודש הקרוב, בכל יום, אמורות להתפרסם תוצאות על התרופה לסרטן של אופקו Rolipitant. לכל תוצאה חיובית בניסוי יהיו השפעות חיוביות משמעותיות על מחיר המניה. אם הייתי מחזיק בפוזיצית שורט באופקו (כמו בית ההשקעות ליקווד), זאת הייתה הסיבה הראשונה שלי לדאגה".