סקירה שורית על בריינסוויי: קנו את המניה - תזנק 333%

חברת הייעוץ האמריקאית Cameron מעריכה כי על בסיס המכפיל הנמוך בו נסחרת בריינסוויי, ובהנחה של חדירה רק ל-1% מהשוק העולמי ורק בהתוויה לדיכאון, הרי שמניית החברה אמורה להיסחר סביב 45 דולר

חברת הייעוץ האמריקאית Cameron Associated פרסמה בסוף השבוע האחרון סקירה שורית במיוחד על בריינסוויי הישראלית. נתחיל מהשורה התחתונה: ב-Cameron מעריכים כי על בסיס המכפיל הנמוך בו נסחרת בריינסוויי ביחס למתחרות בעולם, ובהנחה של חדירה רק ל-1% מהשוק העולמי ורק בהתוויה לדיכאון, הרי שמניית החברה אמורה להיסחר סביב 45 דולר (157.5 שקל למניה, לפי שער דולר 3.5 שקלים) - פרמיה של 333% על מחיר הבסיס הבוקר בבורסה.

ב-Cameron מסבירים כי בשוק האמריקאי בלבד, 10-20% מהחולים לא מגיבים או מגיבים בצורה חלשה לתרופות כנגד דיכאון, וזהו שוק של 3-6 מיליארד דולר בשנה, בארה"ב בלבד. לפי Cameron, חולים אלה יכולים להיות מופנים לפתרון ה-Deep TMS של בריינסוויי. "חדירה של 1% בלבד לשוק הדיכאון האמריקאי יניב לחברה הכנסות שנתיות של 130 מיליון דולר, וזאת מבלי לכלול 20 התוויות נוספות של החברה, 8 מהן קיבלו כבר את אישור ה-CE האירופי", נכתב בסקירה.

ב-Cameron מפרטים עוד מספר התוויות, עם פוטנציאל שוק של מיליארדי דולרים, כגון הפסקת עישון, מחלת עצבים ודיכאון דו-קוטבי.

נזכיר כי בסוף נובמבר עדכנה החברה כי עד סוף ספטמבר השנה היא התקינה 50 מערכות Deep TMS לשימוש מסחרי אצל לקוחותיה, בניגוד להערכות המוקדמות להתקנה של 100 מערכות עד סוף 2013. הסיבה לעיכוב נעוצה, לדברי בריינסוויי, בהתמשכות התהליכים הפנימיים אצל לקוחותיה מזמן השלמת המו"מ להזמנת המערכת ועד התקנתה והפעלתה.