פרוסט: "מניית אופקו נסחרת במחיר נמוך באופן קיצוני"

בעלי אופקו בראיון לאתר "סיקינג אלפא": "אנחנו צפויים לדווח כנראה את תוצאות שלב 3 לתרופה בסרטן כבר בחודש הקרוב. אין לנו שום סיבה להאמין שהתוצאות יהיו משהו אחר מאשר הצלחה"

אופקו ממשיכה לרכז גם היום (ב') עניין בבורסה הישראלית ומתייצבת לאחר הקריסה במניותיה ברקע סקירה של קרן לייקווד משבוע שעבר, לפיה מניית אופקו צריכה לקרוס 75% וכי היא "מניית פלסבו" (תרופת דמה).

באתר "סיקינג אלפא" האמריקאי צוטט היום ראיון עם בעלי החברה ויו"ר טבע הישראלית, פיליפ פרוסט - ראיון שנערך עם TheStreetSweeper. פרוסט נשאל לגבי מוצרים עתידיים, שיהוו זרזי מפתח להתפתחות החברה, והוא ציין את ה-Rolapitant לטיפול בסרטן לדוגמה, עליה הוא אמר כי "אנחנו צפויים לדווח כנראה את תוצאות שלב 3 כבר בחודש הקרוב. אין לנו שום סיבה להאמין שהתוצאות יהיו משהו אחר מאשר הצלחה". כמו כן, ציין פרוסט טיפול לסרטן הערמונית וכן תוסף ויטמין D.

- בתוספת הטיפול הללו, מה הפוטנציאל?

פרוסט: "מבלי להיות ספציפי, מדובר במיליארדי דולרים. אנחנו לא צריכים 20 מיליארד דולר לכל השלושה או 10 מיליארד דולר ביחס למחיר המניה הנוכחי, שהוא נמוך באופן קיצוני עם פוטנציאל עלייה מאוד גבוה. זו הסיבה שאני ממשיך לקנות מניות".

- מחבר הדוח של לייקווד מציע כי אתה קונה מניות בקביעות על מנת למשוך משקיעים אחרים.

פרוסט: "אני לא יכול למנוע מאנשים להיות מושפעים ממעשה כזה או אחר. כל שאני יודע הוא שאני לא מכיר אף השקעה אחרת שאני יכול לעשות על מנת להרגיש נוח יותר. זו לא אסטרטגיה של שיווק".