סלקום נאבקת בנטישה: תחלק מתנות ללקוחות למשך שבוע

סלקום משנה גישה ויצאת במהלך תחת הכותרת "לתת זה לקבל" בהשקעה של 10 מיליון שקל, שבו כל לקוחות החברה יוכלו להירשם להגרלות ולקבל מתנות

חברת סלקום החליטה להיאבק בתופעת הנטישה בדרך מקורית. במקום עוד מבצע של הורדת מחירים בסלולר, יוצאת החברה במהלך של הענקת מתנות ללקוחותיה, תחת הכותרת "לתת זה לקבל", בדומה למה שעשתה בעבר במסגרת מבצע "משהו קטן וטוב".

המטרה במבצע הנוכחי היא להגביר את נאמנות הלקוחות לחברה, במקום להילחם במבצעים של 49 שקל לחודש.

במסגרת המבצע, לקוחות החברה יוכלו להירשם דרך מספר אמצעים להגרלה, ויוכלו גם לצרף חברים שהם לקוחות סלקום. במשך שבוע ימים, החל מיום ראשון הקרוב, הלקוחות ייהנו מהטבות הכוללות טיסות לחו"ל, חופשות זוגיות, הופעות מוזיקה, הצגות תיאטרון, כרטיסים לסרט, ספרים, ארוחות בוקר, מנוי שנתי לחדר כושר, טלוויזיות, מערכות סטריאו, מערכות קולנוע ביתי, מכשירי סלולר ועוד.

בימים הקרובים החברה תעלה גם בקמפיין פרסומי.

יוני סבג, סמנכ"ל שיווק בסלקום, מסר כי "פעילות 'לתת זה לקבל' הינה חלק מאסטרטגיית טיפוח לקוחותינו הקיימים, ומטרתה לרגש, לפנק, להעניק ולהפתיע את לקוחותינו. הלקוח מחפש בחברת הסלולר ערך מוסף מלבד המחיר והשירות.

"המהלך מציב סטנדרט חדש של הענקת ערך גבוה ללקוח ללא כל התניה, ומוכיח כי גם בעת תחרות עזה סלקום ממשיכה לשים דגש על הערך הניתן ללקוחותיה הקיימים. כמותג מוביל, מזה שנים רבות החברה יוזמת מהלכים שבבסיסם ערך הנתינה, והם באים לידי ביטוי בשביעות-רצון הלקוחות, בנאמנות הלקוחות ובהיענות גוברת משנה לשנה".