לתפוס את הרגע - לצלם כמו בעבר באיכות של מחר

לכאורה נדמה שבעידן הסמארטפון, כבר אין צורך במצלמות שהכרנו פעם ■ דווקא חברה כמו סמסונג מנסה לשנות את התמונה

קצת קשה אולי לזכור, אבל עד לא מזמן, המצלמה הייתה מכשיר מאוד שימושי, אבל לא כזה שאתו אתם יוצאים יומיום מהבית. העובדה שכל מכשיר סלולרי כבר כולל מצלמה, גורמת לעיתים לחשוב שהמצלמה שהכרנו פעם, היא מיותרת. ובכן, במידה מסוימת אתם כמעט צודקים. אם אתם לא צלמים מקצועיים או חובבים, האיכות אותה מציעים היום מכשירי הטלפון היא טובה למדי ובהחלט מספקת, אבל מצד שני, גם המצלמות (שעד לא מזמן הובילו את עולם הטכנולוגיה) לא קופאות על שמריהן, ומשיבות למכשירי הסמארטפון מלחמה שערה.

השאלה הנשאלת ברורה. האם בעידן הנוכחי עדיין משתלם וכדאי להצטייד בכזו מצלמה? ובכן, זה תלוי. אם אתם חובבי גאדג'טים גמורים, אתם בוודאי תרצו לנסות את מה שלשוק הזה יש להציע. אם אתם לא כאלה, אז על אחת כמה וכמה.

אם ניקח בחשבון שאחת החברות שמובילות את השוק הזה, היא מותג כמו סמסונג, חברה שהעיזה לגרוף נתח שוק נכבד מהענקית אפל, בתחום הסמארטפונים והטאבלטים, ואפילו עשתה זאת בהצלחה יתרה, אז כנראה שיש לה מה להציע, ובטוח שיש לה סיבה.

המצלמות של היום, זה ברור, צועדות עם הזמן. חלקם הגדול של הדגמים מאפשר שיתוף אינטרנטי ברשתות החברתיות, ואחרות מתגאות בעיקר בקומפקטיות, נוחות וקלילות המשקל, ובמקרה של סמסונג כמו סמסונג - היא מצליחה לא רק לשלב בין כולן, אלא גם לעשות זאת בצורה הכי נהירה וידידותית למשתמש.

הכירו את 300 Samsung NX - חובבי נוסטלגיה ורטרו, בוודאי יאהבו את העיצוב והסגנון שזוכר למכשיר חסד נעורים, ולא מתעלם מהעבר. היא בנויה (ובמכוון) בסגנון רטרו, נראית ומרגישה כמו מצלמה סולידית מברזל יצוק של שנות ה-70-80. זוכרים? התקופה בה היו מעבירים ידנית את הפילם?

300 Samsung NX / צילום: יח
 300 Samsung NX / צילום: יח

אלא שכאמור 300 Samsung NX בעלת השיק, צועדת יופי עם הזמן. היא קלילה במיוחד (284 גרם), יש בה מערכת ייחודית שתאפשר לכם לשתף את התמונות בזמן אמת - לסמארפון ולפייסבוק שלכם . ובכלל - ניתן לשלוט במצלמה מהסמארטפון ולגבות את התמונות בשירותי ענן. היא כמובן מצולחת למדי גם כשמדובר בוידאו, קטנה, קלילה, עושה חשק לתפוס את התמונה, ומעבר להכל - היא פשוט מפיקה תמונות באיכות מקצועיות וממכרת, כמו שכבר שכחתם שאפשר.

והמחיר? 2,699 שקלים, לערכה הכוללת גם עדשת 18-55 מילימטר, מה ממצב אותה טכנית כמו מצלמות SLR מקצועיות (SLR הן מצלמות רפלקס), רק ביותר קלילות.

*** הכתבה בשיתוף סמסונג