גאדג'טים: Z10t של טושיבה - אינו מוצלח כלפטופ או כטאבלט

גם ה-Z10t של טושיבה לא גרם לנו לחבב את קטגוריית ההיברידיים (הכלאה של לפטופ וטאבלט)

יצרניות המחשבים לא הצליחו עדיין לפצח את קגטוריית הלפטופים ההיברידיים (הכלאה של לפטופ וטאבלט). הדגם האחרון של טושיבה, Z10t מסדרת Portege, מתמקד יותר בחוויה של המחשב הנייד ופחות בקטגוריה של הטאבלט, אבל עדיין מנסה להציע ליהנות משני התחומים.

מסך: המסך, המגיע בגודל 11.6 אינץ', הוא יחידה עצמאית שבה נמצאת כל החומרה. הוא משמש כטאבלט, אך גדול מדי לשימוש הזה. המסך פועל בטכנולוגיית מגע, ב-Full HD. כשאיכות התמונה טובה מאוד עם צבעים חיים. החיסרון הוא הזווית הישרה של המסך, כך שאי אפשר להטות אותו אחורה כמו לפטופ, מה שלא מאפשר לעבוד עם המוצר הזה בנוחות כאשר הוא מונח על הברכיים.

חומרה: ה-Z10t מפגין ביצועים טובים, אבל לא הכי מהירים שראינו (על-גבי חלונות 8 של מיקרוסופט). יש לו מעבד מסוג i5 של אינטל במהירות 1.5 ג'יגה עם 4 ג'יגה זיכרון, הכונן הקשיח הוא בטכנולוגיית SSD המהירה בנפח 128 ג'יגה ויש גם בלוטות' ומצלמת אינטרנט.

מקלדת ועכבר: המקלדת היא תחנת עגינה שאליה מחברים את המסך. היא כוללת אפשרות הטענה ישירות ממנה, במקום מהצג/טאבלט, אולם לא כוללת סוללה נוספת. היא כוללת כניסת USB מסוג 2.0, כניסת LAN וגם יציאת HDMI. למקלדת תאורה אחורית והיא יחסית נוחה, למרות שהיא קצת קטנה. משטח העכבר ולחצני העכבר לא מוצלחים, משום שהלחצנים ממוקמים מעל המשטח ולא מתחתיו כמו בכל לפטופ סטנדרטי. זה לא נוח, ואפילו מרגיז.

משקל: 1.45 ק"ג - משקל סביר שמאפשר להתנייד איתו במשך היום.

סוללה: מחזיקה קצת פחות מ-4 שעות (עם WiFi).

בשורה התחתונה: גם ה-Z10t של טושיבה לא גרם לנו לחבב את קטגוריית ההיברידיים, כי אינו מוצלח לא כלפטופ ולא כטאבלט.

מחיר: 5,850 שקל.

ציון: 7.