מניית היום בבורסה: השלימה גיוס - ומזנקת ב-7%

קולפלנט גייסה אתמול 3.7 מיליון שקל והשלימה החודש גיוס של 21.2 מיליון שקל בגיוס מיידי במניות וגיוס עתידי של 63 מיליון שקל באופציות

מניית קולפלנט מזנקת היום (ג') בבורסה לאחר שהחברה הודיעה על השלמת גיוס הון במחיר הגבוה ב-23% ממחיר המינימום שקבעה, וזאת הודות לביקושי יתר.

קולפלנט , העוסקת בפיתוח ויצור מכשור רפואי על בסיס קולגן אנושי, השלימה הנפקת מניות ואופציות למוסדיים ולציבור. סך הגיוס הסתכם ב-3.7 מיליון שקל, אשר נסגר במחיר של 37 אגורות למניה. בהנפקה נרשמו ביקושי יתר של פי 4.5 (סך הביקוש עמד על כ- 14.5 מליון שקל). בסך הכול גייסה קולפלנט החודש 21.2 מיליון שקל בגיוס מיידי במניות וגיוס עתידי של 63 מיליון שקל באופציות.

"נפעל לפיתוח מואץ של צנרת המוצרים החדשניים שלנו, הפונה לשווקים של מיליארדי דולרים, ולהשקת שני מוצרים בשוק האירופאי בשנת 2015 כמו גם קידום שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות רב לאומיות. הנהלת החברה יכולה להתרכז כעת בצמיחה והצפת ערך לבעלי המניות שלנו", מסר יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט.

הגיוס שנסגר אתמול בוצע בהמשך לגיוס של 17.5 מליון שקל מגופים מוסדיים בשבוע שעבר. בנוסף, השלימה קולפלנט לפני כחודש השקעת אקוויטי בהיקף של 9 מליון שקל ברוטו מחברת Trauwin, השקעה שבוצעה לפי מחיר מניה של 53 אגורות.

את גיוסי ההון החודש הובילו כלל פיננסים חיתום ורוסאריו, יחד עם אייפקס הנפקות ואקסלנס, ומשרד עורכי הדין הורן ושות'.