המלצת היום: פלטפורמת תוכן שתשאיר את הצעירים מעודכנים

באתר maveze אפשר למצוא מספר עולמות תוכן, בהם "תשע עד חמש" בענייני קריירה, "יציאות" בענייני בילויים, "בקרוב אצלך" על זוגיות, "קולטורה" על ספורט ותרבות ועוד

בעולם של טרנדים ופלטפורמות אינטרנטיות שמתחלפות ומשתנות, חייבים להישאר מעודכנים כדי להמשיך ולמשוך גולשים ומשתמשים - במיוחד כשמדובר בדור צעיר של בני 20-30, שמתקשה להראות נאמנות. באתר maveze, פלטפורמת תוכן לצעירים שהושקה באוגוסט אשתקד, מנסים להישאר עם האצבע על הדופק.

מעט יותר משנה באוויר והאתר שמאגד סביבו עשרות בלוגרים ילידי דור ה-Y, משנה את פניו עם חוויית משתמש יוצאת דופן. גם אם חיי רווקות תל אביביים, לימודים באוניברסיטה או מציאת עבודה הם לא בדיוק כוס הקפה שלכם, שווה לתת קפיצה לגרסה המחודשת של maveze.

במקום גלילה למעלה ולמטה, העכבר עובר לתצורה אופקית, שמזכירה את זו של ווינדוס 8, ומאפשרת תזוזה ימינה ושמאלה כדי למצוא את התוכן הרלבנטי והמעניין ביותר באתר. במקביל, לחוויית הקריאה באתר התווספו שתי אפשרויות ווקאליות: קודם כל ניתן להאזין לבלוגים, כשהם מוקראים על-ידי כותביהם, ושנית הבלוגרים יכולים להצמיד פסקול להגיגים שלהם כדי לייצר אווירה קצת יותר פסטורלית או אינטימית, תלוי לאן הם מכוונים.

פיצ'ר מרכזי נוסף, ששווה לאמץ אותו באתרי תוכן גדולים יותר, הוא מדד ההשפעה. לא רק לייקים, תגובות או צפיות - אלא הכול יחד. סך האינטראקציה עם הפוסטים כדי שיסבירו לגולש מה באמת כדאי לא לקרוא.

נשים את החידושים בצד, התוכן הוא עדיין המפתח כאן. ב-maveze אפשר למצוא מספר עולמות תוכן, בהם "תשע עד חמש" בענייני קריירה, "יציאות" בענייני בילויים, "בקרוב אצלך" על זוגיות, "קולטורה" על ספורט ותרבות ועוד. עכשיו רק נותר לראות אם דור ה-Y ישמור על נאמנות לאורך זמן.