הטיפ היומי: קמעונאית אופנה עם אפסייד של 37%

בגולדמן זאקס מעלים המלצה על Ascena Retail Group ל"קנייה" במחיר יעד של 30 דולר למניה

קמעונאית האופנה Ascena Retail Group נסחרת בנאסד"ק (סימול: ASNA) לפי שווי של כ-3.5 מיליארד דולר. החברה מפעילה 3,800 חנויות בארה"ב ובקנדה, ומשווקת בהן מותגי אופנה המיועדים לנשים ונערות.

חלפו כבר 18 חודשים מאז ש-Ascena החלה בתהליך של שינוי, והיום היא כבר קרובה למימוש של היתרונות שנובעים משינויי ההנהלה, ההשקעות בתחום ההפצה והירידה במצבת כוח האדם. עם זאת, ציפיות המשקיעים מהחברה עדיין נמוכות.

יש חמש סיבות שהובילו אותנו להעלות את המלצתנו למניית Ascena מ"נייטרלי" ל"קנייה": הסיבה הראשונה היא שינויי ההנהלה, ברוב המותגים שלה. היסטורית, שינויים בהנהלה בתחום האופנה הובילו לשינוי גם בתוצאות הפעילות.

הסיבה השנייה היא ההשוואה הנוחה לתוצאות השנה שעברה. חלק מעסקי Ascena סבלו מקשיים בשנת 2013 בשל גורמים שונים, כמו עלייה בהוצאות המיסוי או גידול בעלויות הפרסום. אירועים אלו לא צפויים לחזור ב-2014.

הסיבה השלישית היא האצה של מימוש היתרונות בתחום ההפצה, על בסיס האסטרטגיה שהוצגה ביולי 2012. הסיבה הרביעית היא שתחזיות החברה הן שמרניות. זהו שינוי מהותי מהמצב לפני שנה, שבו הציפיות היו אופטימיות מדי. החברה צופה כעת צמיחה בשיעור חד-ספרתי נמוך במכירות חנויות זהות ב-2014.

הסיבה האחרונה היא התמחור הסביר. על פניו, כשהמניה נסחרת במכפיל EV/EBITDA של 6, היא לא אמורה "לתפוס את העין". מדובר בנתון דומה לזה אצל חברות דומות. יחד עם זאת, כשלוקחים בחשבון את הסבירות והחשיבות של השיפור בחברה ואת השינויים בהנהלות המותגים, השווי נראה יותר מושך.

כאמור, אנו מעלים את המלצתנו למניה ל"קנייה", ומעלים את מחיר היעד מ-21 דולר ל-30 דולר - פרמיה של כ-37% על מחירה הנוכחי.

*** מחלקת האופנה, גולדמן זאקס. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם