נתניהו נפגש עם בכירי המשק לקראת צאתו לדאבוס

בפגישה דן ראש הממשלה נתניהו עם המשתתפים בתעשיית ה-IT והסייבר בישראל, נושאים שבהם הוא מתכנן להתמקד במפגשיו בוועידה ובנאום בפני המליאה הכללית של הכנס

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש הבוקר (ג') עם בכירי המשק לפגישת התייעצות לקראת צאתו של לפורום הכלכלי העולמי בדאבוס בשבוע הבא.

בפגישה, שהתקיימה במשרד ראש הממשלה, השתתפו צבי אורן, אמיר אלשטיין, סמדר ברבר-צדיק, אלי גליקמן, ישי דווידי, סטלה הנדלר, ארז ויגודמן, יוסי ורדי, רמי לוי, אריה מינטקביץ', שלמה נחמה, צבי סטפק, מיכאל פדרמן, מקסין פסברג, דן פרופר, אלדד פרשר, יוסי רוזן, רקפת רוסק, גיל שוויד, מיכאל שטראוס, עימאד תלחמי ויצחק תשובה.

בפגישה דן ראש הממשלה נתניהו עם המשתתפים בתעשיית ה-IT והסייבר בישראל, נושאים שבהם הוא מתכנן להתמקד במפגשיו בוועידה ובנאום בפני המליאה הכללית של הכנס.

במפגשיו בכנס, שכוללים גם ראשי מדינות וראשי חברות בינלאומיות, צפוי נתניהו לשים דגש על היתרון הטכנלוגי שיש במדינת ישראל, ועל מחוייבות הממשלה לסביבה עסקית דינמית שתומכת במגזר הפרטי. כחלק מכך אמר ראש הממשלה צריך לפעול לייעול הרגולציה.

נתניהו אמר היום למשתתפים כי "פעילותם מייצרת ערך למשק הישראלי והדבר ראוי להערכה,, והוסיף כי "למרות הטלטלות האזוריות, והמשבר הכלכלי העולמי ישראל שמרה על יציבות מרשימה וחשוב להציג זאת למשקיעים הפוטנציאלים.אנחנו פרו-שוק ופרו פעילות עסקית ואגיד את זה גם בדאבוס בכל העוצמה".