פצוע? דועך? קובי בראיינט הוא עדיין הכדורסלן המרוויח בעולם

בגיל 35 וחצי, כשהוא רואה את קצה הקריירה באופק וסובל מפציעות קשות שמשביתות אותו לחודשים ארוכים, קובי בראיינט ממשיך להיות שחקן הכדורסל המכניס ביותר בעולם. מדירוג "פורבס" של שחקני ה-NBA המכניסים לשנת 2014, עולה כי ההכנסה השנתית של כוכב לוס אנג'לס לייקרס מסתכמת ב-64.5 מיליון דולר. 30.4 מיליון דולר מהסכום מגיע משכר שמשלמת לו הלייקרס, ו-34 מיליון דולר מהסכמים מסחריים עליהם הוא חתום, העיקריים שבהם עם נייקי, טורקיש איירליינס, לנובו ויצרנית הקלפים פאניני.

שני ברשימה מדורג כוכב מיאמי היט לברון ג'יימס, עם הכנסה כוללת של 61.1 מיליון דולר בשנה, מתוך זה 42 מיליון דולר מהסכמים מסחריים (הגדולים שבהם - נייקי, קוקה קולה, מקדונלד'ס, סמסונג ודאנקינ'-דונאטס). שלישי מדורג דריק רוז משיקגו בולס עם 38.6 מיליון דולר, בעיקר בזכות חסות העתק שחתם לא מכבר עם אדידס - 185 מיליון דולר ל-13 שנה. משלימים את החמישייה הראשונה קווין דוראנט מאוקלהומה סיטי ת'אנדר, עם 31.8 מיליון דולר, ודוויין ווייד ממיאמי היט עם 30.7 מיליון דולר.

עשרת הכדורסלנים המובילים בדירוג רושמים הכנסה שנתית כוללת של 357 מיליון דולר, כאשר 58% ממנה מגיעה משכר ו-42% מהסכמים מסחריים.