בזק מבקשת להוסיף אפשרות למענק של עד 4 משכורות

בזק מזמנת אסיפה כללית: "המענק המיוחד יוענק במקרים מיוחדים ויוצאי דופן" ■ שכר הבסיס של המנכ"לים בבזק יגיע עד 2.5 מיליון שקל לשנה, והם זכאים לבונוס של עד 125% משכר הבסיס השנתי

חברת התקשורת בזק מבקשת לעדכן את מדיניות התגמול לבכיריה, שאושרה בספטמבר האחרון, ולצורך זה היא מזמנת אסיפת בעלי מניות ל-11 במארס. החברה שבשליטת שאול אלוביץ' מבקשת להוסיף למדיניות התגמול שלה רכיב הוני המבוסס על מענקים כספיים הנגזרים מעליית המניה (אופציות פאנטום), וכן אפשרות להעניק מענק מיוחד של עד 4 משכורות חודשיות ברוטו לנושאי המשרה, בנסיבות מסוימות.

"המענק המיוחד יוענק במקרים מיוחדים ויוצאי דופן", נכתב בזימון לאסיפה, ובהם לדוגמה ביצוע פרויקט שלא נכלל בתוכנית העבודה של החברה או פרישה לאחר חמש שנות ותק לפחות.

בכל הקשור לאופציות הפאנטום, תקופת ההבשלה תהיה 3-5 שנים, ומחיר המימוש לצורך חישוב מרכיב ההטבה ייקבע בהתאם לממוצע שערי הנעילה של המניה ב-30 ימי המסחר שקדמו לאישור. זאת, בתוספת 5%, או בהתאם לשער הנעילה בתום יום המסחר שקדם לאישור - הגבוה מביניהם. בכל מקרה, שווי חבילת האופציות לא יעלה על 55% מהשכר השנתי הכולל המקסימלי למנכ"לי החברות בקבוצה, ולא יעלה על 35% לסמנכ"לים.

לפי המדיניות שכבר אושרה, שכר הבסיס של המנכ"לים בבזק יגיע עד 2.5 מיליון שקל לשנה, והם זכאים לבונוס של עד 125% משכר הבסיס השנתי. בזק מעדכנת שחישוב המענק ל-2014 יכלול יעדי EBITDA, תזרים מפעילות שוטפת, רווח והערכת יו"ר הדירקטוריון.