פוטומדקס רוכשת את LCA-Vision תמורת 106 מיליון דולר

LCA-Vision האמריקאית היא חברה מובילה של שירותי טיפול בלייזר לתיקון ראיה, באמצעות המותג LasikPlus

פוטומדקס , הפועלת בתחום בריאות העור והאסתטיקה ומספקת פתרונות משולבים ומוצרים לשוק הרפואי והדרמטולוגי, לשוק האסתטי המקצועי ולשוק הצרכנים הביתיים, הודיעה אמש (ה') כי חתמה על הסכם סופי לרכישת LCA-Vision (סימול בנאסד"ק: LCAV) במחיר של 5.37 דולר למניה - בהיקף כולל של כ- 106.4 מיליון דולר. חברת LCA-Vision היא חברה מובילה של שירותי טיפול בלייזר לתיקון ראיה, באמצעות המותג LasikPlus.

סגירת העסקה כפופה לתנאים מקובלים, כולל אישור בעלי המניות של LCA-Vision, אישורים רגולטורים וכן תקופת 30 יום של "go-shop". הדירקטוריונים של שתי החברות הצביעו פה אחד בעד העסקה, אשר צפויה להיות מושלמת במהלך הרבעון השני של 2014. פעילות LCA-Vision צפויה לתרום לרווח למניה של פוטומדקס כבר במהלך 2014, מלבד הוצאות חד פעמיות הקשורות לעסקה.

מנכ"ל פוטומדקס דולב רפאלי ציין כי "השילוב של הפעילויות הסינרגטיות של שתי החברות הינו בעל פוטנציאל למינוף פיננסי ולצמיחה רווחית ארוכת טווח על ידי יצירת פלטפורמה של מרכזים מתמחים בויטיליגו ופסוריאזיס באמצעות ה-XTRAC, וכן מכירה של מוצרי Neova במרכזי LasikPlus. בידינו הזדמנות אדירה למנף את התשתית התפעולית וכוח האדם המקצועי של LasikPlus, שהוא המוביל בתחום אך עם זאת אינו פועל בנצילות מלאה".

מייקל סלבריז, מנכ"ל LCA: "בשנים האחרונות שמנו דגש על גיוון מקורות ההכנסה תוך הסתמכות הולכת ויורדת על פרוצדורות הקשורות לביטחון הצרכנים בהליך הרפואי וגורמים מאקרו כלכליים. השילוב עם פוטומדקס מייצג פתרון מיידי ומשכנע למינוף הרשת שלנו להציע טיפולי לייזר נוספים בעלי שיפוי ביטוחי. הצוות של פוטומדקס מתמחה בשיווק ישיר של טיפולים רפואיים ומוצרי איכות חיים ויופי עם יכולת מוכחת לניהול יעיל המתבסס על חדשנות. הפעילות המשותפת מספקת עתיד מרגש עבור שותפינו, לצד תמורה גבוהה וודאית עבור בעלי המניות שלנו".