תערוכת הסלולר: וואווי הציגה צמיד בריאות לניהול שיחות

וואווי הסינית הציגה את קטלוג המוצרים שלה לחודשים הקרובים: פאבלט 7 אינץ’, טאבלט 8 אינץ’ וגם צמיד בריאות המשמש כאוזניית בלוטות’ נשלפת

חברת וואווי (Huawei) הציגה היום (א’) במסיבת העיתונאים לקראת תערוכת הסלולר - MWC שתיפתח מחר בברצלונה את המוצרים החדשים שלה. וואווי הציגה קטלוג מכשירים מרשים, שמתומחר לפחות באירופה במחירים נוחים ופונה לכל קטגוריית המוצרים, החל מצמיד בריאות ועד טאבלט.

וואווי נכנסת בפעם הראשונה לעולם הטרנדי של צמידי הבריאות, אחרי ש- LG, סוני וגארמין הציגו את המוצרים שלהם בתחילת חודש ינואר בתערוכת CES בלאס וגאס. הצמיד של וואווי שקיבל את השם TalkBand מציע רעיון מיוחד. בתוך הצמיד משולבת אוזניית בלוטות’ נשלפת אותה אפשר לשלוף ולענוד על האוזן. האוזנייה מתחברת בתקשורת אלחוטית מסוג בלוטות’ לסמארטפון ומאפשרת את ביצוע השיחות. הצמיד כולל צג בגודל 1.4 אינץ’ להצגת חיווי על מדידת צעדים ואיכות השינה, כאשר המוצר עמיד לרטיבות וניתן להטעין אותו דרך חיבור USB. המחיר: 100 אירו.

הפאבלט הענק

ענף הסלולר רק התחיל להתרגל לפאבלטים (שילוב של סמארטפון וטאבלט) המגיעים בגודל של כ-6 אינץ’. מבחינת וואווי זה לא מספיק והיא הציגה את ה-X1 המגיע עם מסך בגודל 7 אינץ’ ועובי דק של 7.18 מ"מ. המסך מגיע ברזולוציה של 1920 על 1200 פיקלים וצפיפות פיקסלים של 323ppi. וואווי מבטיחה שמדובר בטאבלט הדק ביותר בעולם. הפאבלט שוקל רק 239 גרם לעומת הנקסוס 7 ששוקל 299 גרם.

ה-X1 כולל מצלמה קדמית עם חיישן 13 מגה פיקסל ומצלמה אחורית - 5 מגה פיקסל. הסוללה חזקה במיוחד - הספק של 5000 מיליאמפר. הסוללה גם מאפשרת להטעין סמארטפונים אחרים באמצעות כבל המחבר בין השניים. בגלל הגודל העצום של המכשיר, בוואווי מייעדים את ביצוע השיחות באמצעות אוזניית בלוטות’, אבל אפשר גם לדבר ישירות מה-X1. בחברה מציינים שהפאבלט שלהם נכנס בקלות לכיס פנימי של ג’קט או לכיס האחורי של מכנסיים. מהתרשמות קצרה של גלובס מה-X1, מדובר בפאבלט קל, לא גדול מאוד ביד ונראה שמשתמש שמחפש מכשיר עם מסך ממש גדול יוכל להסתדר איתו, אבל עדיין הוא יראה קצת מגוחך כאשר יחזיק אותו ליד האוזן. המחיר: 400 אירו.

וואווי לא זנחה את קטגוריית הטאבלטים עם ה- MediaPad M1 הכולל תמיכה בדור 4, מסך בגודל 8 אינץ’, רמקולים סטריאופוניים, מצלמה עם חיישן של 8 מגה פיקסל, עובי של 7.9 מ"מ, מעבד ארבע ליבות במהירות 1.6 ג’יגה הרץ, משקל 329 גרם וסוללה בהספק של 4800 מילי אמפר. המחיר: 300 אירו.

הסמארטפון Ascend G6 מגיע בעיצוב המזכיר מאוד את ה-P6 שכבר נמכר בארץ, כאשר הדגם החדש מגיע מגוף מתכת או בגרסת פלסטיק. המכשיר כולל שני ממשקים, אחד בסיסי העשוי מאריחים בסגנון ווינדוס פון והשני עשוי משכבה אחת של אייקונים ו-ווידג’טים (מיני יישומים), בדומה לגרסת האנדרואיד הרגילה.

העדשה הקדמית של הטלפון רחבה, היא מאפשרת צילום סלפי של מספר משתמשים עם חיישן 5 מגה פיקסל. המצלמה האחורית - 8 מגה פיקסל. יישומים פנימיים יאפשרו תיקון תמונות בהם רואים פנים של אדם או הוספת קול לתמונה. המודם הסלולרי של הסמארטפון תומך בתדרי דור 4. מחיר: 250 אירו.