פרוטרום הודיעה על רכישת חב' CitraSource ב-7.5 מ' ד'

CitraSource מפלורידה ארה"ב מתמחה במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של פתרונות בתחום ההדרים ■ מניית פרוטרום זינקה בכ-18% מתחילת השנה

יצרנית תמציות הטעם והריח פרוטרום ממשיכה להעמיק את פעילותה בארה"ב, והבוקר הודיעה על רכישה נוספת שביצעה - של חברת CitraSource מפלורידה, בתמורה ל-7.5 מיליון דולר במזומן.

CitraSource מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של פתרונות טעם ייחודים בתחום ההדרים - תפוזים, לימונים, אשכוליות וקלמנטינות, ועם לקוחותיה נמנים יצרני טעמים, מזון ומשקאות גלובליים. מחזור ההכנסות של החברה בשנת 2013 נאמד ב-7 מיליון דולר.

פרוטרום , שלה פעילות בתחום ההדרים עוד משנת 1993, מייעדת את הרכישה להרחבת סל המוצרים הטבעיים שלה, ולפיתוח וייצור מואץ של פתרונות טעם ובריאות ייחודיים. בין הנכסים אותם תרכוש פרוטרום נכללים גם מפעל לעיבוד מוצרי הדרים ייחודיים וחוות מכלי אחסון לחומרי גלם בתחום ההדרים, אשר ישולבו במערך האספקה והייצור של פרוטרום.

אורי יהודאי, נשיא ומנכ"ל פרוטרום, אמר היום כי "רכישת CitraSource מביאה לפרוטרום יכולות מו"פ מתקדמות, יכולות רכש גלובליות, בדגש על צפון, מרכז ודרום אמריקה, צוות הנהלה מוביל ומנוסה ונוכחות בפלורידה, המהווה אחד ממרכזי ההדרים העולמיים. הרכישה מצטרפת לארבע הרכישות שביצענו ב-2013, אשר מחזקות את מיצוב החברה כשחקן משמעותי מוביל בשוק העולמי של הטעמים וחומרי הגלם הייחודיים".

פרוטרום, אשר סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2013 עם הכנסות של 482 מיליון דולר ורווח נקי של 48.3 מיליון דולר, תפרסם את דוחות הרבעון הרביעי ושנת 2013 כולה ב-19 במארס.