בן-משה ואלשטיין יפגשו עם נציגות IDB אחזקות

הפגישה נערכת על רקע החרפת חוסר האמון בין הצדדים, עם שליחת המכתב של עורכי הדין המייצגים את נציגות האג"ח, שדרשו מהשניים להיפגש עמם במיידי ■ בן-משה נתפס כמי שמוביל את המהלך, אלשטיין שומר על עמימות

מוטי בן משה ואדוארדו אלשטיין, בעלי השליטה החדשים באי.די.בי, צפויים להיפגש היום בשעות הצהריים עם נאמני אג"ח אי.די.בי אחזקות ועם נציגי כמה מהנושים הגדולים בחברה ביניהם ברוש, קרן גילעד ובית ההשקעות אקסלנס. כך נודע ל"גלובס".

הפגישה היום נערכת על רקע החרפת חוסר האמון שהתרחשה אתמול בין הצדדים, עם שליחת המכתב של עורכי הדין המייצגים את נציגות האג"ח בחברה, שדרשו מבן משה ואלשטיין להיפגש עמם במיידי על מנת שיתחייבו בפניהם כי לא ידחפו את החברה הבת -אי.די.בי פתוח להצטרף לתביעות הנגזרות כנגד אחזקות להשבת הדיבידנדים (בהיקף של 442 מיליון שקל), דבר שלטענתם מהווה הפרה של ההסדר ביניהם, ולגביו הם אינם יכולים לעבור לסדר היום.

"המהלך שמובילים בן משה ואלשטיין הוא צעד מסוכן, הנושים הסכימו להסדר עמם בתנאי לריקברי מסוים (30% א' פ'). ככל שיתממשו התביעות הנגזרות כנגד אחזקות, זאת כאשר הם נותנים לכך יד, הנושים עלולים למצוא את עצמם ניזוקים, אנחנו מציעים לבן משה ולאשלטיין להיזהר בעניין." ציין בפנינו גורם מוסדי המקורב לשיחות שהוסיף כי לשניים יש הרבה מה להפסיד, שכן אם יתעקשו להמשיך במהלך הזה, בכוונת הנושים לחלט את הכסף שהפקידו לטובת ההסדר.

נציין כי בעוד בן משה, באמצעות עו"ד רענן קליר, נתפס כמי שמוביל את המהלך, ולכן סופג את עיקר האש מצד מחזיקי האג"ח, אלשטיין מעדיף לשמור על עמימות. יחד עם זאת, לא מן הנמנע כי מדובר על גישה מתונה יותר שהוא מאמץ, וכי המהלכים של בן משה מקבולים עליו ונעשים בהסכמה מולו.