בריינסווי חתמה על הסכם חדש; המניה מטפסת ב-1.3%

במסגרת ההסכם החברה תספק לאוניברסטית פלורידה 3 מערכות שהיא מפתחת עם אופציה להשכרת מערכת נוספת עד סוף חודש יוני ■ בריינסווי לא פרסמה נתונים כספיים אך ציינה כי המערכות הושכרו תמורת תשלום לפי מספר הטיפולים

בריינסווי הודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם במסגרתו תשכור אוניברסיטת פלורידה 3 מערכות שהחברה מפתחת עם אופציה לשכור מערכת נוספת עד חודש יוני השנה. מניית בריינסווי מטפסת בכ-1.3%.

במסגרת ההסכם תספק בריינסווי למרכזים רפואיים הקשורים לאוניברסיטה, שהינה מרכז מקצועי חשוב ומוכר בתחום פעילותה של החברה, שלוש מערכות.

החברה אומנם לא פרסמה נתונים כספיים לגבי ההסכם, אך ציינה כי בהתאם למודל העסקי שלה עם כל לקוחותיה, המערכות הושכרו תמורת תשלום לפי מספר הטיפולים המבוצעים במערכות.

בריינסווי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מכשיר ה-Deep TMS, שמיועד לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. החברה דיווחה לאחרונה על מספר התפתחויות, החל מהרחבת אישור משרד הבריאות לשיווק ומכירה של המערכת בהתוויות נוספות, הסכם לקבלת שירותים בין חברה-בת בבעלות מלאה עם חברה העוסקת כיום בשיווק מערכות Deep TMS, לקבלת שירותים לוגיסטיים באמצעות הקמת מרכז לוגיסטי בארה"ב, וכן קבלת אישור FDA לתחילת ניסוי קליני רב-מרכזי בבני אדם הסובלים מהפרעה טורדנית כפייתית (OCD).