פלאפון תתחיל למכור "לבוש סלולרי"

בין האביזרים שיימכרו: שעוני דופק של GARMIN בצבעים שונים, אוזניות ריצה, רצועות ספורט לסמארטפון, רצועות ריצה המתחברות לבטן ועוד

חברת פלאפון הודיעה היום על הרחבת פעילות מכירות ציוד הקצה ואביזרים נלווים, וכניסה לראשונה לקטגוריה חדשה בענף "לבוש סלולרי", הנקראת Mobile Wearable. במסגרת זו החברה צפויה להשיק בימים הקרובים מגוון של אביזרים בתחום הכושר והספורט, המתממשקים עם הסמארטפון ומתאימים ללקוחות כל החברות.

בין האביזרים שיימכרו בפלאפון במרכזי השירות ובדוכנים בקניונים - שעוני דופק של GARMIN בצבעים שונים, אוזניות ריצה, רצועות ספורט לסמארטפון, רצועות ריצה המתחברות לבטן ועוד.

בין המותגים שיושקו בשלב ראשון: GARMIN, ADIDAS, PLANTRONICS ועוד, ובשבועות הקרובים יושקו גם שעוני ה-GEAR FIT של סמסונג שהושק בתערוכת המובייל בברצלונה ומותגים נוספים.

המחירים ינועו בין 99 שקל לאוזנית ספורט FlexWing מבית iFrogz האמריקאית, 179 שקל לרצועת ריצה של אדידס, 399 שקל לאוזניות של פלאנטרוניקס ועד 699 שקל לשעון הדופק של גארמין.

לדברי רונית אפשטיין מנהלת אגף ציוד בפלאפון: "'הלבוש הסלולרי' הוא קטגוריה צומחת בעולם שצפויה לצמוח בשנים הקרובות עוד יותר. 'לבוש סלולרי' היא קטגוריה נוספת בתחום האביזרים אליו נכנסה פלאפון בשנה האחרונה. הגידול בפעילויות ספורט בישראל בעיקר בתחום הריצה והכושר, בקרב חובבים ומקצוענים, גורם לביקושים גבוהים בתחום המוצרים המתחברים לסמארטפון לצורך מדידת דופק, בדיקת קלוריות ומשקל, מד מרחק, האזנה למוזיקה ועוד".