נוחי דנקנר: "אני בקושי קרפיון שהולך להיות סרדין"

תמלילי חקירתו ברשות לניירות ערך של בעל השליטה לשעבר באידיבי נחשפים הבוקר במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות": "השנה וחצי האחרונות היו גרועות במיוחד, כאילו להקה של ברבורים שחורים נפלה עליי"

"מתייחסים אליי כמו לוויתן. אני בקושי קרפיון שהולך להיות סרדין", כך אמר נוחי דנקנר, לשעבר בעל השליטה באי.די.בי בחקירתו ברשות לניירות ערך בחשד להרצת מניות במסגרת הנפקה. תמלילי החקירות נחשפים הבוקר (ד') במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות".

דנקנר, נזכיר, נחשד כי פעל בפברואר 2012 להעלאת מחיר מניית אי.די.בי באמצעות אחרים על מנת לתרום להנפקה - ולהצליח לגייס 342 מיליון שקל. החשד הוא כי הברוקר איתי שטרום, בצוותא עם הברוקר עדי שלג, רכשו מניות אי.די.בי בעשרות מיליוני שקלים בימים שלפני ההנפקה, ומכרו את המניות במחיר נמוך לאחר מכן. דנקנר עצמו פיצה אותם על ההפסדים, על פי החשד, ב-8 מיליון שקל.

ועוד אמר דנקנר: "השנה וחצי האחרונות היו גרועות במיוחד, כאילו להקה של ברבורים שחורים נפלה עליי". ביחס לרכישת מעריב על ידי דסק"ש אמר דנקנר כי "אני מצטער על רכישת מעריב. זו הייתה טעות". דנקנר טען עוד באוזני חוקריו כי חקירתו ברשות לניירות ערך גרמה נזק עצום.