פייסבוק ממנה מנכ"לית בישראל - עדי סופר תאני

סופר תאני (42) משמשת כיו"ר של חברת ג'ינג'ר, המפתחת טכנולוגיה לתיקון שגיאות כתיב, תחביר ודקדוק באנגלית. לפני כן כיהנה כמנכ"לית חטיבת ה-B2C ב-888 ■ דייגו אוליבה, המנהל האזורי של פייסבוק EMEA: "המחויבות שלנו לישראל חזקה מתמיד"

תקופה ארוכה של פעילות אינטנסיבית של מפרסמים ישראלים בפייסבוק הביאה את הרשת החברתית להחליט לפתוח משרד מכירות מקומי. הודעה רשמית מטעם החברה יצאה היום (ב') ובה הוכרז על מינוי עדי סופר תאני למנכ"לית הסניף הישראלי. סופר תאני מגיעה לפייסבוק לאחר שבתפקידה האחרון שימשה כיו"רית חברת הסטארט-אפ Ginger, שפיתחה טכנולוגיה לתיקון שגיאות כתיב ודקדוק באנגלית. קודם לכן, שימשה כמנהלת חטיבת B2C בחברת 888 ובעבר אף שימשה כמנכ"לית קבוצת קידום, המוכרת מתחום ההכנה לפסיכומטרי.

"אני מאוד מתרגשת להצטרף לפייסבוק ולהוביל את התפתחות החברה בישראל", אמרה סופר תאני (42). " 3.9 מיליון ישראלים מתחברים מדי חודש לפייסבוק, מתוכם 2.8 מיליון ישראלים מתחברים מדי יום. עסקים מגלים את הערך של להיות חלק מהשיח הזה, בין אם מותגים גדולים ובין אם עסקים קטנים ובינוניים".

סופר תאני תדווח ישירות לדייגו אוליבה, מנהל פייסבוק באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), שהוסיף כי "סופר תאני מבינה היטב כיצד הם יכולים להשתמש בפייסבוק כדי להתפתח, לצמוח ולהפיק רווחים. כבר היום פייסבוק נהנית ממערכת יחסים קרובה עם הרבה חברות וחברות סטארט-אפ בישראל. הרכישה האחרונה של אונבו, פתיחת המשרד בישראל ומינויה של סופר תאני כמנהלית מוכיחים כי המחויבות שלנו לישראל חזקה מתמיד".

משרד המכירות יישב במשרדי חברת Onavo, סטארט-אפ אותו רכשה פייסבוק בסוף 2013 ושמשמש מאז כמרכז המחקר ופיתוח הראשון שלה בישראל. סופר תאני תהיה אחראית על ארבעה עובדים ותסייע לצרף עסקים ומפרסמים ישראלים לפרסום בפייסבוק. התנהלות פייסבוק עדיין לא ברורה לגמרי, אך הפעילות מול המפרסמים המקומיים צפויה להתקיים במקביל לפעילותם של הנציגים הישראלים של פייסבוק במטה החברה בדבלין, אירלנד. שם מספר בודד של עובדים ישראלים עובד בשנים האחרונות מול ישראל וסוכנויות פרסום מקומיות. כך, הם יעבדו במקביל מול השוק הישראלי.

בעבר פעלה פייסבוק בישראל באמצעות גוף הפרסום MASA, שאיגד תחתיו את אתר נענע10 ואת מיקרוסופט ישראל, אך לפני כשנתיים החלה פייסבוק לפעול באופן ישיר מול השוק הישראלי באמצעות נציגיה בדבלין.

יש לציין כי לפני חודש פורסם ב"גלובס" כי גם טוויטר רוצה להיכנס לשוק הישראלי ולמשוך אליה מפרסמים מקומיים. הרשת החברתית של טוויטר אמנם לא נחשבת לפופולרית בישראל כמו זו של פייסבוק, אך נראה כי האנשים שמאחורי הציפור הכחולה המפורסמת מתחילים לחשוב על פעילות בישראל. ל"גלובס" נודע כי טוויטר מחפשת בימים אלה אחרי אנשי מכירות כדי שיצטרפו למטה החברה בדבלין, וינהלו משם תיקי לקוחות ועסקים ישראלים שרוצים לפרסם בשירותי החברה באינטרנט ובמובייל.

טוויטר פרסמה באתר שלה וכן במספר אתרי דרושים בעברית כי היא מחפשת מנהל לקוחות בתחום המכירות שמתמחה בשוק הישראלי וכן יועץ מכירות.