מניית היום: חתמה על הסכם הפצה בהונג-קונג - ומזנקת 9%

אייסקיור מדיקל מודיעה כי מכרה מערכת ראשונה ומחטי טיפול במסגרת חתימה על הסכם הפצה ראשון באסיה עם חברת WKK Distribution למכירת מערכות ה-IceSense3 בהונג קונג למשך שנתיים

אייסקיור מדיקל מודיעה היום (ב') כי מכרה באמצעות החברה הבת מערכת ראשונה ומחטי טיפול במסגרת חתימה על הסכם הפצה ראשון באסיה עם חברת WKK Distribution למכירת מערכות ה-IceSense3 בהונג קונג למשך שנתיים.

ההסכם הינו בלעדי עם אפשרות להארכה על פי עמידה של WKK בהתחייבויות לכמויות מינימום. בנוסף WKK לקחה על עצמה לפעול באופן מייד לביצוע כל ההליכים הרגולטוריים הנדרשים בהונג-קונג ללא עלות לאייסקיור. לאחר קבלת האישורים הרגולטוריים תרכוש WKK מערכת נוספת ותתחיל בהפצת המוצר למרפאות שד ובתי חולים בהונג-קונג.

מנכ"ל אייסקיור חזי הימלפרב ציין כי "אנו שמחים לדווח על הסכם הפצה ראשון באסיה ואנו רואים בו אחת מאבני הדרך החשובות בתולדות החברה. חברת WKK היא חברה גלובלית בעלת ניסיון רב בהפצת מכשור רפואי עם פעילות בטריטוריות חשובות באסיה כדוגמת סין, טיוואן, יפן, תאילנד, מלזיה ויאטנם ואף בארה"ב. בכוונתנו לפעול ולהרחיב את הנוכחות העולמית של המערכות שלנו להשמדת גידולים שפירים בשד גם במדינות נוספות. אנו מאמינים כי ככל שהמוצרים של אייסקיור יהיו זמינים בשווקים רבים יותר, כך יצירת הערך עבור בעלי המניות תהיה משמעותית יותר. התקשרות ראשונה זו בהונג-קונג ופוטנציאל המכירה לרופאים מובילי דיעה פותחת עבור החברה אפשרויות מכירה נוספות באסיה במדינות כמו סין, טיוואן ואחרות".