גוגל הכריזה על פלטפורמה עבור שעונים חכמים

גוגל שיחררה היום את ערכת המפתחים שלה למפתחי האפליקציות, כך שיוכלו להתאים את המוצרים למערכת החדשה ■ אנדרואיד Wear תציע לבעלי השעון הצצה מהירה לאינפורמציה חיונית ישר מפרק כף היד

גוגל הכריזה הערב (ג') על פלטפורמה המיועדת עבור מוצרים לבישים - אנדרואיד Wear, המיועדת להרחיב לדברי החברה את תחום הפעילות שלה מסמארטפונים, גם לשעונים חכמים.

גוגל שיחררה היום את ערכת המפתחים שלה למפתחי האפליקציות, כך שיוכלו להתאים את המוצרים למערכת החדשה, כאשר לכך יתווספו גם השקות של שעונים מצד יצרניות שונות, כמו: סמסונג, מוטורולה, HTC ואסוס. חברת LG כבר הספיקה להציג הערב את השעון שלה - G Watch. גוגל גם הודיעה שהיא עובדת עם יצרניות שבבים, כמו ברודקום, אינטל, קוואלקום ו-Mediatek על שילוב שלהם בפלטפורמה, לצד חברות אופנה מתחום השעונים, כמו Fossil.

אנדרואיד Wear תציע לבעלי השעון הצצה מהירה לאינפורמציה חיונית ישר מפרק כף היד. למשל, מידע על מזג האוויר, תוצאות משחקי ספורט, עומסי תנועה והודעות מרשתות חברתיות. השוס הגדול הוא כמובן היכולת של השעון להיות במצב האזנה ולהגיב למשתמש כאשר הוא אומר בקול "אוקיי גוגל". מיד לאחר מכן יכול אותו משתמש לשאול, כמה קלוריות יש בפיצה? באיזו שעה הטיסה שלו עוזבת ומה התוצאות במשחק מסויים? מלבד זה, ניתן גם להכתיב בקול מסרונים או לקבוע התראה. גוגל גם מציעה חיבור לאפליקציות בריאות, כך שהשעון יספק התראות על מהירות ריצה ומרחק.