קדחת גיוסים בביומד: גיוסי מיליוני ש' בביו לייט וקדימהסטם

אבי מייזלר ישקיע בקדימהסטם 1.7 מיליון שקל עם אופציה להשקעה של עד 4 מייליון שקל נוספים ■ אחרי הפניקס, גם אקסלנס משקיעה בביו לייט

קדימהסטם , המפתחת טכנולוגיות לסריקת ופיתוח תרופות על בסיס תאי גזע, הודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם השקעה בחברה עם אבי מייזלר, משקיע אסטרטגי בתעשיית הפרמצבטיקה. במסגרת ההסכם, מייזלר ימונה כחבר בדירקטוריון החברה.

קדימהסטם תקצה כ-641 אלף מניות, המהווים כ-4.6% מהונה של החברה במחיר של 2.7 שקלים למניה (תמורת כ-1.7 מיליון שקל). בנוסף, אבי מייזלר יהיה רשאי להשקיע בחברה סכום נוסף של עד 4 מיליון שקל נוספים.

מנכ"ל החברה יוסי בן יוסף ציין כי "ניסיונו העשיר וקשריו הרבים של מר מייזלר בתעשיית הפרמצבטיקה יהוו תרומה חשובה ומשמעותית להתקדמותה של החברה אשר תסייע לנו להגיע ליעדים האסטרטגיים שהצבנו לעצמנו, הן בהיבט הקליני של פיתוח הפלטפורמה הטכנולוגית החדשנית והן בהיבט העסקי, מציאת שותפים אסטרטגיים, יכולת גיוס הון בעתיד וכן בחינה של רכישות ומיזוגים".

כמו כן, ביו לייט דיווחה כי אקסלנס תשקיע סכום כולל של כ-4.5 מיליון שקל בחברה בתמורה להקצאת 20.93 מיליון מניות רגילות וכמות זהה של אופציות (סדרה 8) במחיר מימוש של 37 אגורות. אתמול, נזכיר, דיווחה ביו לייט על השקעה של קבוצת הפניקס בחברה.