בזק: אושר מענק מיוחד של עד 4 משכורות לבכירי הקבוצה

המענק יינתן במקרים יוצאי דופן, דוגמת ביצוע פרויקט שלא נכלל בתכנית העבודה, מאמץ חריג ויוצא דופן בקידום פרויקט ועוד ■ עודכנה הנוסחה לקביעת תנאי הסף לתשלום המענק השנתי למנכ"לית סטלה הנדלר, ולמנכ"לים של החברות הבנות

בעלי מניות קבוצת בזק אישרו היום תוספת למדיניות התגמול של החברה ויעדי תגמול לשנת 2014. לפי העדכון שפרסמה החברה בנושא, ועדת התיגמול ודירקטוריון בזק יהיו רשאים להעניק לנושאי המשרה בחברה מענק מיוחד של עד 4 משכורות חודשיות (ברוטו).

לפי בזק, את המענק המיוחד יוכלו לקבל בכירי החברה במקרים יוצאי דופן, דוגמת ביצוע פרויקט שלא נכלל בתכנית העבודה של החברה, מאמץ חריג ויוצא דופן בקידום פרויקט של החברה, צורך נקודתי בגיוס כוח אדם, ופרישה לאחר 5 שנות ותק לפחות.

את המענק המיוחד יוכלו לקבל בכירי בזק בתנאי שסכום זה יהיה בהתאמה למדיניות התיגמול של בזק ובתנאי שסך המענק המיוחד לא יגיע ליותר מ-8 משכורות חודשיות (ברוטו) של מקבל המענק במשך כל התקופה בה מדיניות התיגמול בתוקף.

עוד עדכנה בזק את הנוסחה לקביעת תנאי הסף לתשלום המענק השנתי למנכ"לית בזק, סטלה הנדלר, ולמנכ"לים של החברות הבנות. כן עדכנה בזק, כי משקל היעדים האישיים של הסמנכ"לים והמשנים למנכ"ל בחברה יהיו בטווח של 20%-70% מכלל היעדים שלהם.