מיטב דש מצטרף לפניקס ואקסלנס: ישקיע בביולייט 6 מ' ש'

מנכ"לית ביולייט, סוזנה נחום-זילברברג: "הרחבת בסיס ההון של החברה תאפשר לחברה להתמקד במימוש האסטרטגיה הייחודית שלה וביצירת ערך מוסף לבעלי המניות שלה"

חברת ביולייט ממשיכה לגייס כספים. ביולייט דיווחה הבוקר על כניסתה של מיטב דש להשקעה בחברה כבעלת עניין. בכך הרחיבה ביולייט את ההצעה הפרטית במסגרתה השקיעו בחברה והפכו בעלי עניין גם הגופים הפניקס ואקסלנס. סך ההשקעה שגויסה במסגרת ההנפקה הפרטית הינה 20.5 מיליון שקל.

למיטב דש יוקצו כ-27.9 מיליון מניות בתמורה לכ-6 מיליון שקל, המשקף מחיר של 21.5 אגורות למניה, וכן יוקצו אופציות סחירות (סדרה 8) הניתנות למימוש לכ-27.9 מיליון מניות רגילות של ביולייט במחיר מימוש של 37 אגורות עד ליום 31 בדצמבר, 2016.

בנוסף לתמורה המיידית, עשויה החברה לקבל עד כ-10.3 מיליון שקל נוספים, בהנחת מימוש מלא של כלל כתבי האופציה.

רוסאריו קפיטל ניהלה את הגיוס.

השקעתה של מיטב דש הינה הרחבה של ההצעות הפרטיות לפניקס ולאקסלנס בהן יוקצו 67,443,000 מניות בתמורה לכ-14.5 מיליון שקל וכן יוקצו אופציות סחירות (סדרה 8) הניתנות למימוש ל-67,443,000 מניות רגילות של ביולייט, אשר בגינן עשויה החברה לקבל כ-25 מיליון שקל נוספים, בהנחת מימוש מלא של כלל כתבי האופציה.

הצלחת הגיוס באמצעות ההצעה הפרטית מצטרפת לגיוס הציבורי שהושלם בהצלחה החודש בהיקף של כ-19 מיליון שקל באמצעות מניות ואופציות, אשר בהנחת מימוש מלא של כלל כתבי האופציה (סדרות 7 ו-8) שניתנו במסגרתו עשויה החברה לקבל עד כ-26.8 מיליון שקל נוספים.

בגיוס זה לקחו חלק גם ישראל מקוב, יו"ר דירקטוריון החברה ובעל עניין מכוח החזקותיו, וכן דיליפ שנגווי ודן אורן, בעלי עניין מכוח החזקותיהם, אשר השקיעו במצטבר כ-10.5 מיליון שקל בחברה.

מנכ"לית ביולייט, סוזנה נחום-זילברברג: "הרחבת בסיס ההון של החברה תאפשר לחברה להתמקד במימוש האסטרטגיה הייחודית שלה וביצירת ערך מוסף לבעלי המניות שלה".