הוט מובייל נכנסת לשוק החרדי עם מסלולים מיוחדים

מציעה "קידומת כשרה" - 053-31 ■ מסלול "ללא הגבלה-כשר" - שיחות ללא הגבלה ב-49 שקל לחודש עבור קו בודד ■ "לא דיברת לא שילמת-כשר" - מסלול ללא דמי מנוי - 13 אגורות לדקת שיחה

חברת הוט מובייל הודיעה היום על הרחבת פעילותה והיא מציעה לראשונה תקשורת כשרה למגזר החרדי. שירותי התקשורת ניתנים באישור ועדת הרבנים לענייני תקשורת באמצעות קידומת כשרה 053-31.

החברה תשיק 2 מסלולים "כשרים" לציבור החרדי: מסלול "ללא הגבלה-כשר" - שיחות ללא הגבלה ב-49 שקל לחודש עבור קו בודד. ברכישה משפחתית של יותר מקו אחד, ישלם הלקוח רק 45 בחודש עבור כל קו. לקראת החג ולכבוד ההשקה: מבצע הצטרפות ללקוחות חדשים לתוכנית "ללא הגבלה - כשר" - חודש ראשון חינם.

במסלול השני: "לא דיברת לא שילמת-כשר" - מסלול ייחודי במגזר החרדי - תוכנית ללא דמי מנוי. התשלום לפי שימוש - 13 אגורות לדקת שיחה.

אילן צחי, מנכ"ל קבוצת הוט: "אנו שמחים להביא את המהפכה הסלולרית למגזר החרדי, ולאפשר לאחד השווקים החשובים והצומחים ליהנות מההצעות המשתלמות של הוט מובייל. אנו נמשיך ונאתגר את שוק התקשורת בכלל, ושמחים להיכנס לשוק התקשורת הכשרה ולהציע ללקוחות הצעות משתלמות ביותר בחסכון משמעותי ושירות איכותי".

נציין, כי המתחרה המושבעת של הוט מובייל, גולן טלקום, מציעה שתי חבילות למגזר החרדי: 59 שקל לחודש למשך שנה (לאחר שנה - 79 שקל לחודש) - שיחות ללא הגבלה כולל 55 יעדים נייחים בחו"ל (ארה"ב וקנדה גם ניידים). החבילה השנייה היא ב-9.99 שקלים לחודש על 60 דקות שיחה כולל 55 יעדים נייחים בחו"ל (ארה"ב וקנדה גם ניידים).