מנכ"ל סלקום: בקרוב תהיה לנו רשת LTE הכי טובה בארץ

ניר שטרן בוחן להיכנס לשוק התקשורת הקווית לאחר הקמת השוק הסיטונאי ולהיכנס גם לתחום הטלוויזיה תוך הורדת מחירים

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, מבטיח "להסתער" על האתגרים הבאים בשוק התקשורת, לנצל "פריצת דרך" בטלפוניה הקווית ולהשיק את רשת הדור הרביעי (LTE) הכי מתקדמת בישראל.

"מהירות הולכת להיות שם המשחק ואנחנו מבינים ומשחקים את המשחק הזה וכשאנחנו משחקים אנחנו אוהבים לנצח", אמר היום (ד') שטרן בכנס "מדברים עתיד". "בנוגע ל-LTE - לסלקום תהיה בקרוב רשת כזו והיא תהיה הטובה ביותר, הרשת דור רביעי הכי טובה בארץ".

שטרן דיבר גם על הטלטלה שעברה על שוק התקשורת בשנתיים האחרונות בעקבות פתיחת השוק לתחרות ועל מודעות הלקוחות: "הצרכן היום נבון יותר, נחוש יותר והוא לא מוכן להתפשר. יש שינויים גם בסביבה התחרותית - מול שירותים אובר דה טופ - וואטסאפ וגופים אחרים. זה עולם של ריבוי מסכים, עולם תוכן שהשתנה מקצה לקצה.

"אחרי שנתיים של תחרות שלא נרגעת ושינויים מאוד גדולים שעברנו בתוך החברה ובחוץ אני יודע לומר שסלקום חזקה, איתנה, נחושה, מהירה ומוכנה הרבה יותר להסתער על האתגרים הבאים".

בהתייחסו לשוק הסיטונאי אמר שטרן: "מדברים על שוק סיטונאי בתקשורת הקווית. אנחנו לקראת פריצת דרך. בסופו של דבר שוק התקשורת הקווית בישראל עומד להיכנס לתחרות שגם ייתן יותר תמורה ללקוחות". הוא אמר שסלקום תיכנס גם לשוק הטלוויזיה והוסיף: "בשוק הטלוויזיה אנחנו רואים בארץ שוק שיש טכנולוגיות יותר מעניינות להציע לו, חיבורים תשתיתיים ברמה יותר גבוהה ומחירים יותר נמוכים. אנחנו בטוחים שהצרכן הישראלי רוצה את זה ושמגיע לו יותר".