לטוס לאילת עם כוס יין: שירות ביזנס חדש של ארקיע

השירות החדש, המכונה Arkia Business והוא הראשון מסוגו בטיסות פנים ארציות בארץ, יזכה את הנוסעים שישלמו תוספת של 40 שקל לכל כיוון טיסה במספר הטבות לפני ובמהלך הטיסה

לטוס לאילת עם כוס יין: ארקיע השיקה היום (ד') שירות חדש בטיסות הפנים ארציות שלה. השירות החדש, המכונה Arkia Business והוא הראשון מסוגו בטיסות פנים ארציות בארץ, יזכה את הנוסעים שישלמו תוספת של 40 שקל לכל כיוון טיסה במספר הטבות לפני ובמהלך הטיסה.

לפני הטיסה, נוסעי Arkia Business יוכלו להתייצב לצ'ק אין בשדה דב עד 20 דקות לפני מועד הטיסה ולקבל את כרטיס העלייה למטוס בדלפק ייעודי. באילת הנוסעים יזכו גם לבידוק בטחוני בדלפקי הצ'ק אין. ואילו במטוס עצמו, הנוסעים שירכשו את השירות ישבו בשורות הראשונות במטוס (המופרדות באמצעות וילון), ויתכבדו ביין, שתיה קלה וארוחה קלה. בנוסף יהיו זכאים לעיתון יומי.

לדברי סמנכ"ל התפעול בארקיע, עוז ברלוביץ, השירות החדש מיועד בעיקר ללקוחות עסקיים המרבים לטוס בקו."הרעיון להשקת השירות נולד כתוצאה מבקשות שהתקבלו בחברה. יש לנו קהל נוסעים גדול המרבה לטוס בקו, וחשובה לו מהירות הבידוק וההגעה המאוחרת לטיסה. החלטנו להרים את הכפפה ולהציע את השירות המשודרג במחיר בסיסי כדי להעצים את חווית השירות במטוסים ואני בטוח שהביקוש לשירות יהיה גדול". עוד לדבריו, השירות מופעל כרגע במרבית הטיסות בקו שדה דב אילת ויורחב בעתיד גם לקו נתב"ג-אילת.